- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikające GB
Witam. Czy ktoś może mi wyjaśnić co tu się wydarzyło że transfer przepadł i nie wrócił mimo doładowania konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikające GB
@kamyk1308 czy sprawdzany był stan konta GB przez konto Mój Orange?
Czasami w SMS-ach nie są podawane pełne informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikające GB
@kamyk1308 zostaje więc złożyć reklamacje. Najlepiej przez czat, aby wysłać załączniki screeny SMS-ów, które dołączone są do tematu.
Coś się nie zaladowało po wysłaniu SMS-a.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikające GB
@kamyk1308Jak dobrze przeczytałem i zrozumiałem SMSy to wszystko prawidłowo 11.10 przedłużyłeś GB o 7 dni.
13.10 + 7 dni daje 20.10
Pozostaje skorzystać z siedmiodniowej gwarancji zwrotu.
PS.
Przy aktywnym numerze przyjdzie jeszcze SMS informujący o możliwości doładowania w celu odzyskania zablokowanych GB.
PS. 2 Przyjrzałem się dokładniej SMSom.
Wygląda tak jakby:
1) Zlecenie z 11.10 AKT7 nie zostało zrealizowane
2) Doładowanie w nocy z 13/14 nie przywróciło zablokowanych GB to się zdarza. Pisałem o tym, lepiej czasami przy wyłączonej transmisji danych poczekać do 8 rano na SMS mówiący o blokadzie GB. Ja tam w takim przypadku nie reklamowałem, a jeszcze raz szybko doładowałem.
Ogólnie jakiś algorytmiczny hazard się wkradł.