- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywowałem dziś pakiet dwóm osobom. Pierwsza z taryfą orange one, druga z orange pop. Dodatkowo po jakimś czasie dla drugiej osoby zmieniłem taryfę z orange pop na orange one po czym okazało się, że usługa multipakiet zakupiona za 16zł nie jest aktywna.
Przeczytałem regulamin usługi,a tam wyraźnie pisze:
29. Zmiana taryfy na inną, w której jest dostępna Usługa, nie spowoduje wyłączenia Usługi na koncie Abonenta.
Dlaczego więc multipakiet nie jest aktywny? Żyjemy w XXI wieku i takie sprawy powinno się załatwiać od ręki, zamiast odwiedzać salon orange i nawrzucać niczemu niewinnej Pani za biurkiem.
Czekam na wyjaśnienie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystko wskazuje na to, że doszło do błędnego wyłączenia usługi (multipakiet nie powinien się wyłączyć przy zmianie taryfy, zwłaszcza na inna niż Free lub Smart).
Niestety, błędy się czasami zdarzają. Skontaktuj się z Biurem Obsługi. Możesz to zrobić np. od 8, na czacie (po zalogowaniu się do Mój Orange lub aplikacji Mój Orange na numer, którego sprawa dotyczy. W wypadku serwisu www,nalezy wejść w zakładkę zgłoś sprawę i kliknąć w zaproszenie do kontaktu z doradcą), lub przez cała dobę z infolinia pod numerem 510 100 100 albo po zalogowaniu się loginem i hasłem do aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy a multipakiet
Jeśli pobrało za pakiet środki, to proponuje zadzwonić na BOK i zlozyć reklamację.
Sprawdź jeszcze ważność i ilość kod *110*78*01# (dla wersji jednorazowej na 7 dni) lub kod *110*79*01# (dla wersji jednorazowej lub automatycznie odnawialnej)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy a multipakiet
Środki pobrało, sprawdzałem też ważność, informacja zwrotna: usługa niekatywna (przed zmianą taryfy była aktywna). Skontatkuje się rano z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystko wskazuje na to, że doszło do błędnego wyłączenia usługi (multipakiet nie powinien się wyłączyć przy zmianie taryfy, zwłaszcza na inna niż Free lub Smart).
Niestety, błędy się czasami zdarzają. Skontaktuj się z Biurem Obsługi. Możesz to zrobić np. od 8, na czacie (po zalogowaniu się do Mój Orange lub aplikacji Mój Orange na numer, którego sprawa dotyczy. W wypadku serwisu www,nalezy wejść w zakładkę zgłoś sprawę i kliknąć w zaproszenie do kontaktu z doradcą), lub przez cała dobę z infolinia pod numerem 510 100 100 albo po zalogowaniu się loginem i hasłem do aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy a multipakiet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy a multipakiet
Na początek warto spróbować rozwiązać każdy problem prostymi metodami w oparciu o regulamin na koncie, dlatego po to jest forum. W tym przypadku doszło do błędu systemu i należy się reklamacja i tyle. Daj znać czy błąd został naprawiony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana taryfy a multipakiet
Problem został rozwiązany. Po rozmowie na chacie z doradcą pakiet został odnowiony.
Rozumiem, że błędy systemowe się zdarzają. Pewnie niejedna osoba spotyka się z tym problemem. Należy jednak to gdzieś zgłosić, aby ten błąd w najbliższym czasie wyeliminować.