Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zakończenie umowy ZETAFON


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Zakończenie umowy ZETAFON


@OlaS94napisał(-a)

Dostałam odpowiedź "Twoje zlecenie nie zostało zrealizowane. Informujemy, że usługa nie jest dostępna dla klientów w ofercie Zetafon". Inne pomysły ? 🙂 


Może najpierw musisz zmienić taryfę np. na Orange Free

migracja do Orange Free na kartę i do innych ofert
 
Abonent innej
oferty na kartę, w tym również korzystający z oferty "Zetafon" i „Minutofon”, ma możliwość zmiany
oferty na ofertę Orange Free na kartę. Aby zmienić ofertę na Orange Free należy wysłać SMSa o treści FREE
pod numer 3033.
 
 

Pracuję w Orange
  • 5
  • 7
  • 0

Zakończenie umowy ZETAFON

Zadzwoń na infolinie lub napisz na czacie, tak jak napisał @Piotrekk85 , jest to błąd od strony systemu i trzeba wystawić na to zgłoszenie


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 538
  • 1022
  • 3

Zakończenie umowy ZETAFON


@OlaS94napisał(-a)

Pół roku temu wygasła mi umowa na kartę Zetafon, mimo to dalej muszę płacić 35zł/m-c aby nie zblokowano mi środków na koncie. Jak pozbyć się tych zobowiązań ?

 


Czemu "musisz"? Były jakieś monity od operatora w celu takich doładowań?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32780
  • 38798
  • 1388

Zakończenie umowy ZETAFON

No jeśli ktoś nie ma RWK, to przed końcem ważności otrzymuje sms z informacją o możliwej utracie środków.

Pracuję w Orange
  • 5
  • 7
  • 0

Zakończenie umowy ZETAFON

Bardziej stawiam że chodzi o pakiet na nielimitowane rozmowy/sms/internet w starszej wersji gdzie kosztował 35 zł


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Zakończenie umowy ZETAFON

Muszę, bo operator blokuje mi środki na koncie.