- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
Witam,
Od dawna korzystam z usług internetowych w ofercie na NA KARTĘ sieci Orange do wykonywania codziennych czynności na pulpitach zdalnych systemu Microsoft.
Dotychczas korzystając ze starego modemu HUAWEII E3131 (bez obsługi LTE) - wszystko działało bezproblemowo, jednak ostatnio postanowiłem zakup nowego sprzętu z obsługą LTE i zakupiłem HUAWEII E3372h w zestawie z modemem D-LINK DWR-116 (zakupiłem z routerem tylko i wyłącznie dlatego, bo różnica w cenie była 30zł).
Modem podłączyłem i wstępnie wszystko działało bez problemowo przez około 30 minut, po czym doszło do rozłączenia mnie z sesji zdalnych RDP z wszystkimi połączonymi komputerami na porcie 3389. Ponowne połączenie było już niemożliwe pomimo tego, iż strony wczytywały się normalnie.
Uprzedając fakty - poniżej lista wykonanych już przeze mnie czynności, które nie przyniosły rezultatu:
- Restart modemu i routera do ustawień fabrycznych
- Wgranie najnowszego firmware do modemu i routera
- Deinstalacja i ponowna intstalacja najnowszych sterowników
- Zmiana karty SIM z nowym numerem (aktywowaną w chwili włożenia do modemu)
- Próba połączenia przez zestaw modem+router oraz sam modem
- Czyszczenie cookies i innych śmieci
- Reinstalacja systemu Windows
- Rekonfiguracja komputerów zdalnych / przydzielanie nowych IP
- Wyłączenie zapór sieciowych po obu stronach
Problem więc zdecydowanie leży po stronie operatora!?
Całodniowa walka zakończyła się tym, iż mój laptop wylądował na ścianie.
Proszę o info jak uchronić nowy sprzęt do pracy przed powtórką oraz czy jedynym rozwiązaniem jest po prostu odeście od Was do innej sieci?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
To po co się udzielasz?
Nie interesują mnie technologiczne możliwości i uprawnienia operatora, tylko fakt rozwiązania problemu połączenia z RDP przez 3389 (którego blokowanie mija się z jakimkolwiek celem)? Na dobrą sprawę, 443 i 80 też mogą być dowolnie blokowane w ofertach na kartę, ale ta wiedza nie wnosi nic nowego do mojego tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
Czy nie prościej napisać grzecznie że przyczyna leży po stronie operatora który w ofercie na kartę ten port blokuje i nie ma możliwości aby tą blokade zdjąć? Najprościej bedzie kupic starter z play i miec problem z głowy... z tą zlodziejska siecia nigdy więcej zadnej umowy nie podpiszę ani ja ani nikt z mojej rodziny. Zresztą poziom intelektualny osób rangi "guru" tego forum w jasny sposób przedstawia poziom sieci. Żegnam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowany port połączenia RDP
@Piotrekk85napisał(-a)
W ofercie na kartę nie masz nad tym kontroli. Może działać, może nie.
To jeszcze powiedz dlaczego nie ma się kontroli.
Na prepaidzie działają różne programy kontrolujące konto. Efektem ich działania jest np. blokada portów. Nie dziwię się, że zablokowano port skoro program uznał to połączenie za niebezpieczne. Szkoda tylko, ze równie dobrze te programy nie blokują podawania danych użytkownika przy kliknięciu na wyłudzające reklamy nawet na Google.