- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Otóż miałem włączony pakiet cykliczny Nielimitowane SMS + 2GB internetu za 15 zł.
Kiedy nie miałem środków na koncie pakiet się nie włączył, ok, ale po doładowaniu środków dalej się nie włączał, więc wlączyłem go jednorazowo. Wszystko było w porządku po czym po paru godzinach znowu się włączył cykliczny, i tak pobrało mi drugi raz za to samo 15 zł.
Zadzwoniłem do BOK i pani po ciężkiej rozmowie oddała mi 15 zł, spoko, jednak przyszedł mi SMS że konto zostało zasilone kwotą 15 zł a po wpisaniu *124*# stan konta nie zmienił się. Co robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, sprawa rozwiązana. Po ciężkiej batalii w końcu się udało. Nie chodziło nawet o samo 15 zł ale o to jak jest się traktowanym jednak faktycznie potwierdzam reklamacje działają i coś tam w nich rozpatrują (choć nie zawsze wtedy kiedy mówią że to już zrobili).
Pozdrawiam wszystkich (za wyjątkiem niektórych konsultantów/tek)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Włączałem i wyłączałem gdyż cała sytuacja miała miejsce 09.09 więc dość dawno. Dziś dzwoniłem do BOK powiedzieli że: "koleżanka już się zajmuje sprawą więc nic nie mogę zrobić" a na internecie napisane że: " Zgłoszenie jeszcze nie zostało przyjęte do realizacji. Jeśli chcesz, możesz je jeszcze anulować." To jak jest traktowany klient to jest po prostu żałosne 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Cieszę się że ci przykro mnie też jest strasznie przykro 😄 Ale co zrobić żeby po prostu coś z tym zrobić? Co mam jechać do nich osobiście? To że traktują ludzi jak psy (nie pierwszy raz muszę dzwonić do tego g*** po parę razy) to można im wybaczać i pozwalać na dalsze niedopatrzenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Wejdź na czata - pracownicy sprawdzą co i jak, i jeśli będzie to możliwe, to pomogą 🙂
Możliwość wejścia na czata:
- po zalogowaniu się do Mojego Orange (www): https://www.orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą (jeśli jakiś jest obecnie wolny)
- http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - najlepiej zaloguj się do Mojego Orange, a potem przejdź do tego linku. Wybierz "Chcę pobrać fakturę/ duplikat faktury" i "Porozmawiaj" przy czat z doradcą.
- Przez aplikację mobilną na Android/iOS/Windows Phone - po zalogowaniu się na swój numer, kliknij ikonkę słuchawki na dole ekranu i wybierz "Połącz z doradcą" 🙂
Uwaga! Czat pracuje od 8 do 20 w dni robocze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
HAHAHAHA NIE NO TO JUŻ JEST KPINA:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Rozmowa została przerwana przez autora, a nie doradcę. Gdy doradca opuszcza rozmowę, mamy komunikat Doradca (lub imię) opuścił rozmowę, a dopiero później Rozmowa została zakończona.
Jest też możliwość, że rozmowę przerwało z innych powodów (brak połączenia z internetem, wyjście z aplikacji, problem po stronie serwera) . Nie zakończył jej natomiast doradca, bo brak jest stosownego komunikatu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ZWROT PIENIĘDZY
Tak? Dobrze jutro to sprawdzę bo mnie się wydaje że to konsultant opuścił rozmowę bo internet jakoś miałem i nic innego nie właczałem czekając na odpowiedź, proszę tutaj nie oczyszczać swoich, zresztą na fejsbuku to samo wstawiałem i jakoś nic takiego orange nie powiedziało.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »