Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ZWROT PIENIĘDZY

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

Witam.
Otóż miałem włączony pakiet cykliczny Nielimitowane SMS + 2GB internetu za 15 zł.
Kiedy nie miałem środków na koncie pakiet się nie włączył, ok, ale po doładowaniu środków dalej się nie włączał, więc wlączyłem go jednorazowo. Wszystko było w porządku po czym po paru godzinach znowu się włączył cykliczny, i tak pobrało mi drugi raz za to samo 15 zł.
Zadzwoniłem do BOK i pani po ciężkiej rozmowie oddała mi 15 zł, spoko, jednak przyszedł mi SMS że konto zostało zasilone kwotą 15 zł a po wpisaniu *124*# stan konta nie zmienił się. Co robić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

Ok, sprawa rozwiązana. Po ciężkiej batalii w końcu się udało. Nie chodziło nawet o samo 15 zł ale o to jak jest się traktowanym jednak faktycznie potwierdzam reklamacje działają i coś tam w nich rozpatrują (choć nie zawsze wtedy kiedy mówią że to już zrobili).

 

Pozdrawiam wszystkich (za wyjątkiem niektórych konsultantów/tek)

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

ZWROT PIENIĘDZY

Wyłącz i włącz ponownie telefon. Czasem też trzeba chwilę odczekać.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

Włączałem i wyłączałem gdyż cała sytuacja miała miejsce 09.09 więc dość dawno. Dziś dzwoniłem do BOK powiedzieli że: "koleżanka już się zajmuje sprawą więc nic nie mogę zrobić" a na internecie napisane że: " Zgłoszenie jeszcze nie zostało przyjęte do realizacji. Jeśli chcesz, możesz je jeszcze anulować." To jak jest traktowany klient to jest po prostu żałosne 🙂

Anonim

Nie dotyczy

ZWROT PIENIĘDZY

To przykro mi ze tak potraktował Cię niekompetentnie konsultant. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Pozdrawiam.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

Cieszę się że ci przykro mnie też jest strasznie przykro 😄 Ale co zrobić żeby po prostu coś z tym zrobić? Co mam jechać do nich osobiście? To że traktują ludzi jak psy (nie pierwszy raz muszę dzwonić do tego g*** po parę razy) to można im wybaczać i pozwalać na dalsze niedopatrzenia?


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

ZWROT PIENIĘDZY

Wejdź na czata - pracownicy sprawdzą co i jak, i jeśli będzie to możliwe, to pomogą 🙂

Możliwość wejścia na czata:

  1. po zalogowaniu się do Mojego Orange (www): https://www.orange.pl/moj_orange/nowe_zgloszenie - powinno pojawić się zaproszenie do kontaktu z doradcą (jeśli jakiś jest obecnie wolny)
  2. http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - najlepiej zaloguj się do Mojego Orange, a potem przejdź do tego linku. Wybierz "Chcę pobrać fakturę/ duplikat faktury" i "Porozmawiaj" przy czat z doradcą.
  3. Przez aplikację mobilną na Android/iOS/Windows Phone - po zalogowaniu się na swój numer, kliknij ikonkę słuchawki na dole ekranu i wybierz "Połącz z doradcą" 🙂

Uwaga! Czat pracuje od 8 do 20 w dni robocze.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

HAHAHAHA NIE NO TO JUŻ JEST KPINA:

Rafal
[19:38:16]
Tak i niestety muszę to analizować od początku. Proszę o chwilę cierpliwości.
Ty
[19:38:55]
proszę sprawdzić czy między 09.09 a 12.09 wpłynęło mi na konto 15 zł skoro dostałem takiego SMS a po wpisaniu stanu konta nic nie uległo zmianie
Rozmowa została zakończona
Anonim

Nie dotyczy

ZWROT PIENIĘDZY

Przykro ze tacy ludzie siedzą w Orange w BOK i psują wizerunek marki. Mam nadzieję również że piszesz prawdę.

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

ZWROT PIENIĘDZY

Rozmowa została przerwana przez autora, a nie doradcę. Gdy doradca opuszcza rozmowę, mamy komunikat Doradca (lub imię) opuścił rozmowę, a dopiero później Rozmowa została zakończona.

Jest też możliwość, że rozmowę przerwało z innych powodów (brak połączenia z internetem, wyjście z aplikacji, problem po stronie serwera) . Nie zakończył jej natomiast doradca, bo brak jest stosownego komunikatu.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 5
  • 1

ZWROT PIENIĘDZY

Tak? Dobrze jutro to sprawdzę bo mnie się wydaje że to konsultant opuścił rozmowę bo internet jakoś miałem i nic innego nie właczałem czekając na odpowiedź, proszę tutaj nie oczyszczać swoich, zresztą na fejsbuku to samo wstawiałem i jakoś nic takiego orange nie powiedziało.