Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyłączona karta sim

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wyłączona karta sim

Witam. Moja mama ostatnio podpisała umowę o nowy telefon Alcatel Pixio. Przeprowadziliśmy aktywację karty SIM (nowa karta to mini-SIM o tym samym numerze co poprzedni). Skutkowało to wyłączeniem numeru z poprzedniego telefonu i nie otrzymania żadnych informacji w postaci SMS czy czegokolwiek na nowym telefonie. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłączona karta sim

Jak umowa została podpisana na dotychczasowym numerze, i została aktywowana nowa karta, to wyłacz i włącz telefon z nową kartą, aby zalogowała się do sieci 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Wyłączona karta sim

Jak umowa została podpisana na dotychczasowym numerze, i została aktywowana nowa karta, to wyłacz i włącz telefon z nową kartą, aby zalogowała się do sieci 😉


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Wyłączona karta sim

Dzięki wielkie. Już działa! 🙂