15-11-2016
22:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
22:35
Witam. Moja mama ostatnio podpisała umowę o nowy telefon Alcatel Pixio. Przeprowadziliśmy aktywację karty SIM (nowa karta to mini-SIM o tym samym numerze co poprzedni). Skutkowało to wyłączeniem numeru z poprzedniego telefonu i nie otrzymania żadnych informacji w postaci SMS czy czegokolwiek na nowym telefonie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
15-11-2016
22:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
22:39
Jak umowa została podpisana na dotychczasowym numerze, i została aktywowana nowa karta, to wyłacz i włącz telefon z nową kartą, aby zalogowała się do sieci 😉
2 ODPOW. 2
15-11-2016
22:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-11-2016
22:39
Jak umowa została podpisana na dotychczasowym numerze, i została aktywowana nowa karta, to wyłacz i włącz telefon z nową kartą, aby zalogowała się do sieci 😉
15-11-2016
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś