- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
przychodzę tutaj z problemem oraz z nadzieją, że uda mi się znaleźć odpowiedź, by go rozwiązać.
W zeszłym tygodniu włączyłam cykliczny pakiet internetu (3 GB za 3 zł na 3 dni). Niestety, nie mogłam go wyłączyć przed ponownym pobraniem środków, ponieważ wystąpiła awaria strony/aplikacji.
Dziś, gdy chciałam zrezygnować z pakietu (po doładowaniu konta, ale przed pobraniem pieniędzy), znów nie mogłam tego zrobić. W aplikacji oraz na stronie nie wyświetlają mi się żadne pakiety – nawet te włączone – przez co nie mogę go wyłączyć z poziomu aplikacji.
Starałam się znaleźć kody do wyłączenia pakietu w internecie, lecz niestety żaden z nich nie działa. Czy znacie może jakiś skuteczny?
________________
* Ukryłem numer telefonu – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie cyklicznego pakietu „internet bez limitu”
@agnieszka00 zawsze możez zgłosić włączenie, czy wyłącznie pakietu na czacie lub infolinii. Infolinia dla użytkowników indywidualnych jest bezpłatna, 510 100 100.
Sprawdź też ,arządzanie numerem przez stronę internetową. Logujesz się tymi samymi danymi, co w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Punkt 19 lub 23 regulaminu:
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/94426/15748b17-4e03-4d6b-a0c9-5f6ba91733ab