Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Warunki do otrzymania paczki 25GB a ważność konta


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

Warunki do otrzymania paczki 25GB a ważność konta

Witam, 

Jestem nowy w orange i mam pytanie odnośnie warunku że żeby dostać paczkę 25gb, to trzeba mieć aktywne konto na połączenia wychodzące. A doładowanie za 5zl przedluza tą ważność tylko o 2 dni. Jak to rozwiązać? 

 

____________

* Wątek wyodrębniono z tematu [do 31.08.2022r.] Promocja 300 GB za darmo przez rok w Orange na kartę - Wiktor

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Warunki do otrzymania paczki 25GB a ważność konta

@aguirre jak potrzebujesz ważność konta na połączenia wychodzące wydłużyć, to możesz aktywować Rok Ważności Konta, SMS o treści START na numer 8002. Koszt 9 zł, więc raz trzeba doładować za 10 zł.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 9
  • 0

Warunki do otrzymania paczki 25GB a ważność konta

No ja nie potrzebuję moc dzwonić bo tylko do internetu potrzebuje ta kartę.  To Orange chce abym miał ważne konto,  żebym się łapał na promocję. Tutaj wszyscy mówią właśnie o doładowaniu za 5zl i im działa a nikt nie wspomina właśnie jak spełnia ten punkt regulaminu. Myślałem,  np. Momem t doładowania jest ważny (dwa dni przed kolejna paczką?) 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1591
  • 5432
  • 59

Warunki do otrzymania paczki 25GB a ważność konta

@aguirreDla otrzymania kolejnej paczki 25GB wystarczy jak doładujesz za 5 zł na 1-2 dni przed dniem otrzymania kolejnej paczki.

Jak konto jest w stanie pasywnym ponad 7 dni to za przywrócenie zablokowanych złotówek pobierane jest 10% (nie mniej niż 1 gr, nie więcej niż 20 zł).

Doładowywać za 10 zł nie musisz. Wystarczy ze po 2 doładowaniu za 5 zł uruchomisz RWK za 9 zł.

A po przyznaniu 8 paczki moźna zastanowić się nad Więcej czasu na Internet. za 29 zł