- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięte GB
Witam ,moje GB z danych się co miesiąc sumowały i zdarzyło się już kilka razy że opóźniłam się z opłaceniem telefonu do 3 dni ,zaś dzisiaj to opóźnienie wynosiło zaledwie 1 dzień . Po czym usunęło 700gb+ i zostało 77 ,ktoś wie o co mogło chodzić?
______________
* Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięte GB
@Paolka248 a nie slonczyla Ci sie przypadkiem waznosc tych GB? Jaka masz oferte internetu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięte GB
@Paolka248 Witam, możesz, sam sprawdzić w Nowy Mój Orange w bilingu co się stało lub kontakt z konsultantem Orange polecam, będą mieć wgląd w twoje dane. W linku daje ci sposoby kontakty z konsultantem. https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięte GB
@Paolka248 jest co prawda gwarancja zwrotu, ale dotyczy ona bonusowych GB. Sumowanych z pakietu raczej nie dotyczy. Turegulamin:
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/31348/52fd9fdc-ae2c-4888-997c-626e359e7177.pdf
Jeżeli to są GB z bonusu za doładowania, to je odzyskasz, nie koniecznie od razu, ale za kilka godzin powinny powrócić na konto.