Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Witam

Od wczoraj jestem na karcie w ofercie Nowe orange GO. Dzisiaj wykupiłem pakiet nielimitowane SMS i 2GB Internetu. Gdy włączyłem przesyłanie danych nie pojawiało się nic co wskazywałoby na to, że pakiet działa. Po próbie otworzenia strony nie udało się. Próbowałem skonfigurować Internet na: ustaw.orange.pl, ale i to się nie powiodło. Rozmawiałem na czcie z doradcą. Pisał, że nie mam nic zablokowanego, a pakiet jest aktywny i wina stoi po stronie telefonu. Jak mogę temu zaradzić. Mój telefon to Samsung Galaxy S3 NEO.

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Musisz ręcznie wprowadzić ustawienia Internetu Orange. Na Nasz Orange jest kilka wątków jak to zrobić więc...... poszukaj dobrze. Pozdrawiam.
Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Ustawienia ręczne:
- jako NAZWA ustaw Orange Internet
- w polu APN wpisz internet
- w polu NAZWA UŻYTKOWNIKA wpisz internet
- w polu HASŁO wpisz internet
- jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP LUB CHAP
- jako TYP APN wpisz default
- naciśnij MENU i ZAPISZ
- na liście APN postaw kropkę przy profilu Orange Internet, pozdrawiam.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Napisałeś od wczoraj. Przenosiłeś numer z abonamentu lub z innej sieci? czy to nowy numer?
Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

@marcin15 kolega @Piotrekk85 zadal CI bardzo mądre pytanie, o tym samym pomyślałem - tak więc.....??


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Skończył mi się abonament i mając ten sam numer przeszedłem na karte : nowe orange go. Zrobiłem tak jak mi napisałeś @Anonim i gdy włączyłem pakiet nie wiem czy to jest zależne od zasięgu (akurat u mnie w domu trochę  słabo z nim) przerywało mi połączenie. Pojawiło sie ono po jakiś 40 sekundach od włączenia pakietu. Sprawdze jutro jak bedzie to działało w innych miejscach. Chociaż gdy miałem jeszcze abonament miałem włączony bezpieczny internet w którym były progi 5zł-100mb następne 5zł - 400mb. W abonamencie połączenie nawiązywało się natychmiastowo.

Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

To jeśli masz tem sam numer i ten sam telefon to powinno wszystko działać tak jak dawniej - to tylko inna taryfa. Być może były jakies chwilowe problemy z zasięgiem, tym bardziej jak piszesz że w Twoim miejscu zamieszkania nie jest z tym najlepiej. A zmiana trybu pracy np tylko na 3G nic nie pomaga?? Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Samsung Galaxy S3 NEO - nie działa przesyłanie danych.

Być może apny od LTE się zawiesiły. Sugerowałbym jakby problem nadal występował (tylko dla LTE) ponowny kontakt z BOK.