- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@gregfpl2 na forum nie uzyskasz odpowiedzi niestety, to coś napisał powyżej rodem z FB jest.
Pomimo wszystko pozdrawiam 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@gregfpl2 zaryzykuję twierdzenie, że winny jest soft z rynku. Teraz trzeba szukać takiego samego modelu który w tej samej dystrybucji działa na 5G i obalić moje domysły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
Może uzyskam a może nie a może wyłuskam jakieś wskazówki i coś z nimi zrobię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
Nie wiem czy to będzie pomocne,ale piszą tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@agat13 gra nie warta świeczki 😜
Chciałbym uzyskać jakieś oficjalne stanowisko operatora (może jakiegoś maila skleje) bo na razie dostałem tylko odpowiedź w stylu "paaaanie daj pan spokój" 😜
"
Sprawdziliśmy Twoje zgłoszenie techniczne. Usługi internetowe na podanym numerze są włączone. Proponujemy przetestować transmisję danych w innym urządzeniu z dostępem do 5G (tłumaczyłem doradcy, że to robiłem 😁) zgodnie z instrukcją: https://www.orange.pl/sprawdzkartetelefon. Jeżeli w innym telefonie będzie dostęp do internetu, oznacza to uszkodzenie urządzenia lub niewłaściwe ustawienia. Pozdrawiamy Orange.
"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@gregfpl2 może i nie warta, ale teraz nie będę mógł zasnąć targany rozterkami o słuszności mojej spiskowej teorii roli softu w dyskryminacji smartfonów pochodzących z alternatywnej rzeczywistości handlowej..
Niechaj prawda zwycięży, a ludzie zasypiają w pokoju ( lub sypialni, jak kto tam woli)!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@agat13 Moim zdaniem masz rację i to kwestia softu nie od Orange. Nie mówiąc o tym, że ten telefon ma swoje lata i nawet Orange może nie chcieć go wspierać w kwestii 5G. https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/inne/5g/lista_terminali_5G.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
Cześć @gregfpl2
Niestety tutaj na forum nie uzyskasz informacji od działu technicznego. Jest to forum samopomocowe użytkowników Orange. @gregfpl2czy posiadasz aktualne oprogramowanie/soft w telefonie? Podsyłam Ci poradnik ze strony Samsunga Jak rozwiązywać problemy z połączeniem 5G? https://www.samsung.com/pl/support/mobile-devices/jak-korzystac-z-5g-na-telefonie-galaxy/
Widzę też, że ten model miał problemy z łącznością nie tylko 5G ale jeśli danym terenie nie było dostępne 5G to takze były problemy z LTE I 3G https://android.com.pl/news/208364-samsung-galaxy-s10-5g-problemy-lacznosc/
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy S10 5G i sieć Orange 5G
@Pablo5 dzięki 🙂 no miałem cichą nadzieję, że jednak ktoś tu jest albo ktoś ma znajomego znajomego 😉
Mój egzemplarz nie ma problemów z LTE, ma najnowszy dostępny oficjalny soft producenta, działa miodzio - 256QAM, 4CA oraz 4x4 MIMO. Dla zainteresowanych link do mojego wątku, poprzedni profil/konto, które wygasło po pół roku 🤦🏻♂️:
Niestety, zaczynam obstawiać, że po prostu operator blokuje 🤷🏻♂️
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »