Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rejestracja numeru na kartę


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Rejestracja numeru na kartę

W czwartek byłem w waszym niby super salonie w Łaziskach Górnych kupiłem droższa kartę i pani od razu mówi dowód żeby zarejestrować ta kartę okey. Podpisałem dokument o rejestracji i mija dokładnie teraz 34godzina jak rejestracji nie ma wasi konsultanci odwołają od człowieka dł  człowieka nie da się do was dodzwonić czas połączenia to minimum 18minut. Zanim ktoś odbierze słuchawkę!!! I jeszcze człowiek się dowiaduje że polaczenie nie z tym konsultantem a jakim jak dzwonię typowo o serwis karty!? Nr telefonu jest na kartę jak dzwonię że o kartę to na kartę i jeszcze doradca mi zaczyna gadać i waszych promocjach czy wy jesteście normalni nikt nie jest w stanie m ik pomoc niby da się zarejestrować numer wysyłając smsa. Okey tylko że waszą się jest tak bardzo skomplikowana że SMS który wysyłam o rejestracje nie dociera do tego numeru ponadto mija godzina i dostaje dokładnie smsa że mija Kurza  twarz czas na rejestracja tej karty proszę spróbować ponownie!!!!! Mam na wszystko dowody w postaci nagranych rozmów już moje zdenerwowanie dzisiaj ciepło zenitu i zacząłem nagrywać wszystko bo jesteśjestesci3 nie nr 1 a nr -1

3 ODPOW. 3

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Rejestracja numeru na kartę

Szkoda, że piszesz dopiero teraz na forum, mogłeś napisać wczoraj. Teraz najlepiej będzie w Poniedziałek na CZACIE napisać do Obsługi Klienta i podać wszystkie niezbędne dane nr, PUK i konsultant CZATu zweryfikuje co się dzieje. Możesz restartować telefon, jeśli jeszcze tego nie robiłeś.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Rejestracja numeru na kartę

Rozmawiałem z waszymi konsultantami i nikt nie potrafi odpowiedzieć na to irytujące pytanie kupiłem 5gram plastiku za 20zloty żenada z waszej strony 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Rejestracja numeru na kartę

Byłeś w salonie gdzie niby zarejestrowała kartę SIM? Jeśli nie, to najlepiej takie tematy załatwiać na CZACIE od Pon-Pt w godzinach: pon.-pt. 7:00 - 21:30

Nie telefonicznie.