- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
pablo_ck napisał(-a):Wyłącz i włącz ponownie telefon, niech się ponownie zarejestruje w sieci jako już zarejestrowany poprawnie numer. Wyślij smsa i powinno zadziałać 🙂 Pozdrawiam.
Haha typowy konsultant sieci mobilnych "Wyłącz i włącz ponownie telefon"
byście byli lekarzami to by leczyło raka "włącz i wyłącz respirator".
A tak odnośnie tematu to mam ten sam problem i ta rada nie za bardzo pomogła, więc co mam zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
@Vitunio, dziwne poczucie humoru, ale do rzeczy. Konsultanta tu nie uświadczysz, jedynie ludzi z pasją i bagażem wiedzy. Co do Twojego problemu jesteś przekonany że spełniasz wszystkie warunki promocji? Szczegóły tutaj, no i aktualny regulamin...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
@Vitunio jesteś blisko 🙂 Co prawda nie restartuje tak ludzi bo pracuje w tej branży 11 lat 🙂 Co do teleko...........czasem nowe ustawienia w systemie są aktywowane po ponownym zalogowaniu się danego numeru do sieci, ale...mylślę że dalsza dyskusja nie ma sensu 🙂 Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
mabud73 napisał(-a):@Vitunio, dziwne poczucie humoru, ale do rzeczy. Konsultanta tu nie uświadczysz, jedynie ludzi z pasją i bagażem wiedzy. Co do Twojego problemu jesteś przekonany że spełniasz wszystkie warunki promocji? Szczegóły tutaj, no i aktualny regulamin...
Bonus aktywowałem już kilka razy tak jak i kilka razy rejestrowałem numer więc wiem co i jak działa. Dzisiaj nie podziałało więc oczekiwałem pomocy no ale chyba tutaj jej nie uzyskam.
Ps. Jezeli dostaje wiadomość "Witaj. Nie możemy włączyć bonusu. Sprawdź czy jestes zarejestrowany. " A poprzednia wiadomość na sprawdzenie czy numer się zarejestrował tj sms "NUMER" pod 80190 daje mi taką odpowiedź "Witaj. twój numer na kartę (xxx) jest już zarejestrowany..." to chyba oznacza, że to nie z mojej nieznajomości regulaminu coś nie działa prawda :v?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty - brak bonusu
Vitunio napisał(-a):
mabud73 napisał(-a):@Vitunio, dziwne poczucie humoru, ale do rzeczy. Konsultanta tu nie uświadczysz, jedynie ludzi z pasją i bagażem wiedzy. Co do Twojego problemu jesteś przekonany że spełniasz wszystkie warunki promocji? Szczegóły tutaj, no i aktualny regulamin...
Bonus aktywowałem już kilka razy tak jak i kilka razy rejestrowałem numer więc wiem co i jak działa. Dzisiaj nie podziałało więc oczekiwałem pomocy no ale chyba tutaj jej nie uzyskam.
Ps. Jezeli dostaje wiadomość "Witaj. Nie możemy włączyć bonusu. Sprawdź czy jestes zarejestrowany. " A poprzednia wiadomość na sprawdzenie czy numer się zarejestrował tj sms "NUMER" pod 80190 daje mi taką odpowiedź "Witaj. twój numer na kartę (xxx) jest już zarejestrowany..." to chyba oznacza, że to nie z mojej nieznajomości regulaminu coś nie działa prawda :v?
Widocznie system orange nie wydala z amatorami 100 GB za 5 zł. Pozostaje Ci złożyć reklamację w BOK, zapewne rozpatrzą pozytywnie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »