Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Cześć.

Około 2 tyg.temu doładowałem swoje konto pre-paid w taryfie Orange One kwotą 200 zł, oprócz bonusów o których wiedziałem typu 30% na konto promo + 30 zł gratisowo na moim koncie pojawiło się coś, co nazywa się Pakiet Danych podstawowy z data ważności 02/12/2017. Wszystko fajnie, tylko w aplikacji mam info, że ten pakiet wynosi 2,15 Gb, natomiast w przegladarce mam info 0,0 Mb. Za dwa dni kończy się mój pakiet jednorazowy 2 Gb na 30 dni i skoro mam jakiś pakiet podstawowy 2,15, jak sugeruje mi aplikacja, to chetnie bym z niego skorzystał, natomiast wolę się dopytać czy macie doświadczenia z taka różnicą w podawanych informachach... Nie chciałbym by rano za dwa dni obudził jakże znany mi sms "twój stan srodków spadł do zera".

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Pracuję w Orange
  • 814
  • 1422
  • 155

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Wspomniany pakiet powinien być widoczny wyłacznie w Orange Free na kartę i Orange SMART na kartę.

 

Stanowi on sumę:

  • bonusu za doładowanie elektroniczne w Orange SMART na kartę (promocja obowiązywała do 31.12.2016 r.) lub bonusu za doładowanie w Orange FREE na kartę
  • przeliczenia środków z konta głównego na transfer danych wg stawki 0,01 zł za 100 kB

W wyniku błędu, może być jednak widoczny także na numerach z włączonym kontem ważnym rok. Po kontakcie z biurem, powinno to zostać zaktualizowane, i problematyczny "pakiet" nie powinien się wyświetlać.

Moim zdaniem, sam pakiet powinien zawierać wyłącznie informację o ilości bonusu, bez przeliczania, wtedy też nie byłoby pola do tego błędu.

 

Przepraszamy za niedogodności.


Może @Artur lub @Serki coś w tym temacie (Podstawowy pakiet danych) będą bardziej wiedzieli?

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 34, Ekspert
  • 2594
  • 3482
  • 113

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Różnice wynikają z różnego czasu aktualizacji Twojego konta. Aplikacja mój orange jest aktualizowana w innym czasie jak strona on line Mój Orange. Z tego co wiem Orange pracuje nad problemem ujednolicenia informacji pomiędzy on line i aplikacją. Poza tym w ostatnim czasie zauważono błędne wyświetlenia stanów pakietów w aplikacji. Najlepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku, w celu upewnienia się i rozwiania wątpliwości, bedzie kontakt z BOK poprzez aplikację MO.

Out do odwołania...

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Owszem, rozumiem różnice w czasie aktualizacji i jestem w stanie zrozumieć kilkadziesiąt minut... no, kilka godzin różnicy, ale nie dwa tygodnie Emotikon: Szczęśliwy Od początku pojawienia się u mnie na koncie info o tym pakiecie ta różnica widniała - 2,15 Gb i 0,0 Mb Emotikon: Szczęśliwy 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 34, Ekspert
  • 2594
  • 3482
  • 113

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Nie wiem na jakiej zasadzie to funkcjonuje, ale u mnie sytuacja taka występuje na wszystkich usługach, bez różnicy czy to mobilne czy stacjonarne. Pomijam fakt że opłacenie faktury odnotowywane jest nawet z tygodniowym opóźnieniem. W aplikacji i stronie on line jak już wspomniałem, występują czasami jakieś problemy, które zweryfikujesz poprzez kontakt z BOK. Niby wszystko funkcjonuje ok, ale gdzieś, nieraz wkradnie się jakiś "chochlik" i trzeba go wyjaśniać indywidualnie, a na forum na takie załatwienie nie można liczyć, chociażby z powodu braku dostępu do danych poufnych.  

Out do odwołania...

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Uzyskałem odpowiedź od BOK w aplikacji MO, że ten pakiet danych podstawowy który widzę w aplikacji to moje środki z konta głównego przeliczone na dane. JEST TO ABSOLUTNIE MYLĄCE klienta, nazywanie tego pakietem, równie dobrze też mogą mi napisać, że mam pakiet iluś tam smsów i iluś tam minut bo tak sobie przeliczyli złotówki znajdujace się na koncie głównym.

Pracuję w Orange
  • 814
  • 1422
  • 155

Różnice w informacjach o pakiecie w przeglądarce i aplikacji

Wspomniany pakiet powinien być widoczny wyłacznie w Orange Free na kartę i Orange SMART na kartę.

 

Stanowi on sumę:

  • bonusu za doładowanie elektroniczne w Orange SMART na kartę (promocja obowiązywała do 31.12.2016 r.) lub bonusu za doładowanie w Orange FREE na kartę
  • przeliczenia środków z konta głównego na transfer danych wg stawki 0,01 zł za 100 kB

W wyniku błędu, może być jednak widoczny także na numerach z włączonym kontem ważnym rok. Po kontakcie z biurem, powinno to zostać zaktualizowane, i problematyczny "pakiet" nie powinien się wyświetlać.

Moim zdaniem, sam pakiet powinien zawierać wyłącznie informację o ilości bonusu, bez przeliczania, wtedy też nie byłoby pola do tego błędu.

 

Przepraszamy za niedogodności.


Może @Artur lub @Serki coś w tym temacie (Podstawowy pakiet danych) będą bardziej wiedzieli?

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.