- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie usługi na kartę w salonie
Tak, ale w salonach orginalnych Orange z doświadczenia przenosiłem bez problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie usługi na kartę w salonie
@giaur500 potwierdzam, w salonach firmowych Orange bez problem można przenieść numer do oferty na kartę. W salonach partnerskich nie chcą przenosić, najczęściej tłumacząc, że nie mają kart SIM. Na blogu Orange rzecznik prasowy Orange podawał, aby na takie salony składać skargę, bo nie mają prawa ani podstaw do odmówienia przeniesienia numer na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@ketrasaArturnapisał(-a)@giaur500 potwierdzam, w salonach firmowych Orange bez problem można przenieść numer do oferty na kartę. W salonach partnerskich nie chcą przenosić, najczęściej tłumacząc, że nie mają kart SIM. Na blogu Orange rzecznik prasowy Orange podawał, aby na takie salony składać skargę, bo nie mają prawa ani podstaw do odmówienia przeniesienia numer na kartę.
Poszedłem do tego salonu i faktycznie, wygląda że tym razem sie udało i numer będzie przeniesiony jutro - dostałem już smsa od Orange, a od poprzedniego operatora informację, że wpłynął wniosek o przeniesienie numeru do Orange. No i dali (w zasadzie zapłaciłem za to 5 zł) nowy starter z numerem tymczasowym. Chociaż tak zasadniczo, to nie byli chętni do tego - dopiero gdy im powiedziałem, że infolinia twierdzi że się da to przyznali że no faktycznie się da i możemy spróbować, na początku twierdzili że się nie da.
Ale ciekaw jestem jak skomentujecie to, co było w innym salonie gdzie sie nie udało:
- najpierw prawcownica źle wypełniła wniosek (wpisała złe dane). Z pomocą kolegi poprawiła to (edytowała) i niby ok, ale za chwilę gdy wyszedłem dzwoni do mnie że trzeba wrócić - i kolejny raz wypelnia to od początku
- Pół godziny później znów dostaję telefon, że jednak przeniesienia nie będzie bo coś się nie udało i żebym poszedł do innego salonu bo oni mi numeru nie przeniosą
- Oczywiście dostałem starter, ale dali mi go bez żadnej opłaty i jest to starter bez żadnego numeru tymczasowego, pracownica nic nie słyszała o tym żeby było coś takiego jak startery z numerem tymczasowym
No i poproszono mnie, żebym kiedyś tam przy okazji jeszcze do nich pojechał i oddał im ten starter co mi dali.
No jak dla mnie to rażący brak kompetencji pracowników, czy wy ich tam w ogóle nie szkolicie czy co? I tak w ogóle, dziwi mnie to że jest tu jakieś rozróżnienie czy przenoszę na abonament czy nie. To powinno działać przeciez tak samo - jedno kliknięcie i wszystkie moje dane, które są już u poprzedniego operatora przechodzą do nowego. Gdy przenosi sie na abonament tak właśnie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500napisał(-a)No jak dla mnie to rażący brak kompetencji pracowników, czy wy ich tam w ogóle nie szkolicie czy co? I tak w ogóle, dziwi mnie to że jest tu jakieś rozróżnienie czy przenoszę na abonament czy nie. To powinno działać przeciez tak samo - jedno kliknięcie i wszystkie moje dane, które są już u poprzedniego operatora przechodzą do nowego. Gdy przenosi sie na abonament tak właśnie jest.
Posiadają osobne aplikacje do przenoszenia abonamentu i karty. System na kartę jest stary i dlatego tak to wygląda. Jest podobno planowana zmiana systemu.
Co do braku kompetencji, no niestety tak to wygląda, zatrudniają niezależnie od predyspozycji. 🙂 Tam nie ma obsługi tylko wciskanie abonamentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
Ciekawa sekwencja zdarzeń. Napisałem negatywne komentarze w Google Maps na temat salonów, które nie chciały mi przenieść numeru. Komentarze opublikowano, a na jeden odpowiedział operator Orange że tak to prawda powinno się dać przenieść i sprawdzimy to bla bla bla. A za kilka dni dostaję maila że komentarze zdjęto - prawdopodobnie pracownik zgłosił to do Google (a może sam operator).
Co ciekawsze, napisałem także komentarz pozytywny na salon który przeniósł mi numer. Został opublikowany, a potem też usunięty. Tego to już nie rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
Napisz ponownie, że salon zgłasza usuwanie komentarzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
Czy tym kontem, z którego dodano miejsce do Google Maps zarządza ten konkretny salon, czy centralnie operator Orange? Jeżeli operator, to tak czy inaczej do centrali ten komentarz dotrze, jeśli to salon i jego pracownicy to kolejny komentarz nie ma sensu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500 salon zgłasza, tym bardziej jak to ajent.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
No to salon znów zgłosi komentarz żeby nie oberwać po tyłku od centrali. Chodzi o to czy informacja o komentarzu negatywnym dotrze od razu do centrali, czy tylko do pracowników salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie usługi na kartę w salonie
@giaur500 centrala, raczej nie śledzi komentarzy. Napisz ponownie, że odmawiają przenoszenia i zgłaszają usuwanie komentarzy.