- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, obecnie mam numer na kartę w Play i 28 września 2020 złożyłem wniosek w salonie Orange o przeniesienie numeru, planowane przeniesienie miało być 29.09, problem w tym że dziś mamy 2 października. Ponownie udałem się do salonu Orange i konsultant stwierdził że to była wina karty Orange i coś mu tam nie przeszło w systemie. Zgodnie z polskim prawem operator ma na to 1 dzień roboczy zwłaszcza że to nie abonament i nie powinno być z tym problemu. Liczyłem że Orange poprawi moje słabe doświadczenia z poprzednim operatorem ale jak widać już na początku źle się zaczyna.
Gdzie mogę złożyć wniosek o rekompensatę z racji opóźnienia przeniesienia numeru ?
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Freeze sprawę musisz wyjaśnić, co się dzieje z numerem, czy przeniesienie jest anulowane, czy jeszcze trwa i można poprawić i ponowić przeniesienie. Możesz to zrobić w salonie, dzwoniąc na infolinię lub pisząc na czacie. Jeżeli przeniesienie numeru zostało anulowane i obecnie żadne procesy nie przetwarzają się na numerze, to możesz ponowić przenoszenie numeru.
Promenuję przeniesienie przez stronę internetową:
https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange
Należy zwracać uwagę na prawidłowo wypełnione dane, bo wniosek możne być odrzucony.
P. S.
Czasami zdarzały się problemy z przeniesieniem numeru, jak wniosek był składany w salonie partnerskim. Najlepiej wniosek składać w salonie firmowym lub przez stronę internetową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Freeze wszelkie reklamacje mozesz zglosic do BOK. Tutaj masz namiary na telefon i czat https://www.orange.pl/view/kontakt
Polecam czat bo jest darmowy. Za polaczenie telefoniczne oplata 1,5 zl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Freeze sprawę musisz wyjaśnić, co się dzieje z numerem, czy przeniesienie jest anulowane, czy jeszcze trwa i można poprawić i ponowić przeniesienie. Możesz to zrobić w salonie, dzwoniąc na infolinię lub pisząc na czacie. Jeżeli przeniesienie numeru zostało anulowane i obecnie żadne procesy nie przetwarzają się na numerze, to możesz ponowić przenoszenie numeru.
Promenuję przeniesienie przez stronę internetową:
https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange
Należy zwracać uwagę na prawidłowo wypełnione dane, bo wniosek możne być odrzucony.
P. S.
Czasami zdarzały się problemy z przeniesieniem numeru, jak wniosek był składany w salonie partnerskim. Najlepiej wniosek składać w salonie firmowym lub przez stronę internetową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
W przypadku składania wniosku w salonie można przejść w jeden dzień roboczy, ale można też z konkretną datą. Kartę SIM otrzymuje się od razu w salonie z numerem tymczasowym. Ważne, aby sprawdzić na potwierdzeniu prawidłowość wypełnionych danych.
Przez stronę internetową około 4-5 dni i też można wydłużyć na konkretna datę. Kartę SIM za darmo dostarcza kurier, najczęściej 1-2 dni i tu również otrzymuje się numer tymczasowy.
W dniu przenoszenia, numer tymczasowy jest dezaktywowany, a na karcie SIM aktywuje się numer docelowy (przenoszony).