Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 4
  • 0

Przeniesienie numeru

Witam, obecnie mam numer na kartę w Play i 28 września 2020 złożyłem wniosek w salonie Orange o przeniesienie numeru, planowane przeniesienie miało być 29.09, problem w tym że dziś mamy 2 października. Ponownie udałem się do salonu Orange i konsultant stwierdził że to była wina karty Orange i coś mu tam nie przeszło w systemie. Zgodnie z polskim prawem operator ma na to 1 dzień roboczy zwłaszcza że to nie abonament i nie powinno być z tym problemu. Liczyłem że Orange poprawi moje słabe doświadczenia z poprzednim operatorem ale jak widać już na początku źle się zaczyna.

Gdzie mogę złożyć wniosek o rekompensatę z racji opóźnienia przeniesienia numeru ? 

Pozdrawiam.

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8511
  • 13389
  • 248

Przeniesienie numeru

@Freeze sprawę musisz wyjaśnić, co się dzieje z numerem, czy przeniesienie jest anulowane, czy jeszcze trwa i można poprawić i ponowić przeniesienie. Możesz to zrobić w salonie, dzwoniąc na infolinię lub pisząc na czacie. Jeżeli przeniesienie numeru zostało anulowane i obecnie żadne procesy nie przetwarzają się na numerze, to możesz ponowić przenoszenie numeru.

 

Promenuję przeniesienie przez stronę internetową:

https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange

Należy zwracać uwagę na prawidłowo wypełnione dane, bo wniosek możne być odrzucony. 

 

P. S.

Czasami zdarzały się problemy z przeniesieniem numeru, jak wniosek był składany w salonie partnerskim. Najlepiej wniosek składać w salonie firmowym lub przez stronę internetową. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 1879
  • 4248
  • 126

Przeniesienie numeru

@Freeze wszelkie reklamacje mozesz zglosic do BOK. Tutaj masz namiary na telefon i czat https://www.orange.pl/view/kontakt

Polecam czat bo jest darmowy. Za polaczenie telefoniczne oplata 1,5 zl

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 529
  • 626
  • 6

Przeniesienie numeru

@Freeze  z karty na kartę?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 4
  • 0

Przeniesienie numeru

Pokaż szczegóły
Tak, z karty na kartę.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8511
  • 13389
  • 248

Przeniesienie numeru

@Freeze sprawę musisz wyjaśnić, co się dzieje z numerem, czy przeniesienie jest anulowane, czy jeszcze trwa i można poprawić i ponowić przeniesienie. Możesz to zrobić w salonie, dzwoniąc na infolinię lub pisząc na czacie. Jeżeli przeniesienie numeru zostało anulowane i obecnie żadne procesy nie przetwarzają się na numerze, to możesz ponowić przenoszenie numeru.

 

Promenuję przeniesienie przez stronę internetową:

https://www.orange.pl/view/przenies-numer-do-orange

Należy zwracać uwagę na prawidłowo wypełnione dane, bo wniosek możne być odrzucony. 

 

P. S.

Czasami zdarzały się problemy z przeniesieniem numeru, jak wniosek był składany w salonie partnerskim. Najlepiej wniosek składać w salonie firmowym lub przez stronę internetową. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 529
  • 626
  • 6

Przeniesienie numeru

@Freeze  A to nie wiem jak szybko się przechodzi 😜

 

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8511
  • 13389
  • 248

Przeniesienie numeru

W przypadku składania wniosku w salonie można przejść w jeden dzień roboczy, ale można też z konkretną datą. Kartę SIM otrzymuje się od razu w salonie z numerem tymczasowym. Ważne, aby sprawdzić na potwierdzeniu prawidłowość wypełnionych danych. 

Przez stronę internetową około 4-5 dni i też można wydłużyć na konkretna datę. Kartę SIM za darmo dostarcza kurier, najczęściej 1-2 dni i tu również otrzymuje się numer tymczasowy.

 

W dniu przenoszenia, numer tymczasowy jest dezaktywowany, a na karcie SIM aktywuje się numer docelowy (przenoszony).