- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
Witam,
Przy przeniesieniu numeru napotkałem problem z eSim, a mianowicie:
1. Wniosek złożony o przeniesienie.
2. Przychodzi karta kurierem - do momentu przeniesienia otrzymuje numer tymczasowy.
3. Wymieniam karte na eSim - w końcu po to przeszedłem do Orange
4. Karta nie działa - pytam na czacie konsultanta why?
- 1 rozmowa 30 min. po pobraniu eSim: przeniesienie karty z SIM na eSim trwa do 24h ale z reguły jest to do 1h
- 2 rozmowa 24h i 60 min po pobraniu eSim: konsultanci nie wiedza czemu sie tak dzieje, mądry pan konsultant mówi: prosze usunać karte z telefonu i pobrać ją ponownie.
OK - w końcu to konsultant przecież wie co mówi - usuwam kartę z telefonu. Probuje pobrać eSim przez Mój Orange - informacja zwrotna kod QR stracił ważność!
- 3/4 rozmowa 96h po pobraniu eSim: konsultant zakłada mi zgłoszenie które bedzie rozwiązywane do 7 dni - 21 wiek, eSim, technologia - info od konsultanta z czatu, że musze sie udać do salonu Orange gdzie zostanie udzielona mi "pomoc"
Ok, za błędy konsultantów musi płacić klient - przecież nie oni.
W salonie...
Pan w salonie bierze ode mnie dowód osobisty, robi mądre miny do komputera i pokazuje mi TEN SAM QR KOD KTÓRY MOGĘ SOBIE WCZYTAĆ PRZEZ Moj Orange i spokojnie mówi "prosze wczytać kod do urządzenia". OK. Ten sam komunikat "kod QR stracił ważność - skontaktuj sie z operatorem"....
Pan rozkłada ręce i mówi ze to na pewno wina Apple bo to Apple ma kłopoty z serwerami do półtora roku. Mówie: Panie uzywam iPhona od 6 lat, jest to moj 3 iPhone i pierwsze slysze.
Sprzedawca mówi ze jemu też sie tak działo i pomogło zresretowanie telefonu do ustawień fabrycznych i wczytanie eSim z kodu QR przed przywróceniem telefonu z backup z Apple, powtarzam to w iSpocie sprzedawcy sie śmieją - ja razem z nimi - nosz, wiekszej głupoty nie słyszałem, ale OK może to ze mną coś nie tak a facet ma jednak racje.
Wracam do domu, szukam, szperam w sieci - trafiam na regulamin - eSim który mówi:
"
-
Pobranie Ekstra karty eSIM na urządzenie eSIM, dla urządzeń wspierających metodę aktywacji przez skanowanie kodu QR, wymaga zeskanowania udostępnionego przez Orange kodu QR, za pomocą funkcji skanowania w aplikacji od producenta urządzenia eSIM albo w ustawieniach systemowych urządzenia eSIM, a następnie przepisania w tej aplikacji / w ustawieniach kodu potwierdzającego (security code, confirmation code), wysłanego w wiadomości SMS na numer głównej karty SIM. Kod QR udostępniony jest: w serwisie Mój Orange (po włączeniu Usługi), w Punkcie Sprzedaży Orange, a w przypadku aktywacji przez infolinię *100 może być wysłany na Państwa życzenie na dowolny adres email (taka możliwość jest również dostępna w Mój Orange i Punkcie Sprzedaży Orange). Kod QR ważny jest tylko do pierwszego skutecznego pobrania karty eSIM, po którym przestaje działać."
NO i teraz moje pytanie, chcialbym w koncu zaczac korzystac z eSim co mam zrobić!!!?
Bo konsultanci nie wiedzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
Jaką masz ofertę? To abonament, prepaid czy flex?
Czy numer działa poprawnie na tradycyjnej sim, przeniesienie numeru w tradycyjny sposób jest zakończone?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
prepaid
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
tak, problemem jest ewidentnie eSim który sie pobrał, ale nie został uruchomiony - prawdopodobnie to on blokuje, pobranie kolejnego eSim - oczywiście to moja dedukcja i wynik obserwacji na kupionym wczoraj numerze w kiosku, na którym eSim uruchomił się w 5 minut i na tą chwile jestem w stanie go wymienić na kolejny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru eSim vs Obsluga klienta
tak też zrobiła mi jedna Konsultantka (najbardziej ogarnięta z całego towarzystwa z którym przyszło mi rozmawiać z ramienia Orange) i sprawa widnieje w Zleceniach. Myślę że wystarczy skasować "zawieszonego 1 eSim'a" i wtedy zapewne bez problemu będę mógł pobrać nowego....