23-10-2017
09:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-10-2017
09:42
Przekierownia rozmów w ofertach cyklicznych na kartę.
Szanowni Państwo,
dlaczego w cyklicznych ofertach na kartę Orange nie pozwala klientom na uruchomienie przekierowania rozmów na inny numer? Konkurencyjni operatorzy mają taką możliwość.
Jestem klientem od wielu lat (abonament i karta) i nie spodziewałem się, że w chwili potrzeby czasowego przekierowania rozmowy będę miał z tym problem.
Proszę o wyjaśnienie tego, jakie to przeszkody stoją na drodze uruchomienia takiej usługi?
Z poważaniem
Etykiety:
2 ODPOW. 2
23-10-2017
10:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-10-2017
10:35
Przekierownia rozmów w ofertach cyklicznych na kartę.
Kiedyś było to drogie. Też miało zachęcić do abonamentu. A teraz pewnie koszty wdrożenia przewyższają ew. zyski.
27-11-2017
00:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-11-2017
00:11
Przekierownia rozmów w ofertach cyklicznych na kartę.
Ale jakie koszty wdrożenia? To są standardowe usługi cyfrowej telefonii komórkowej. Wystarczy nadać kategorię na centrali. Klik myszką.