- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, sprawa jest następująca. Od poniedziałku próbuje przenieść swój numer na kartę do waszej sieci. Udałem się więc do salonu Orange tak jak w innych sieciach to jest i poprosiłem o przeniesienie numeru. Pani w salonie na żółkiewskiego w Radomiu stwierdziła że nie przenoszą numerów na kartę, tylko na abonament. Przekierowała mnie na waszą stronę. Nie mając czasu wypełnić takiego wniosku znów się udałem drugi raz następnego dnia do tego salonu i usłyszałem to samo od innej Pani. Zdziwiony i rozczarowany udałem się do domu, wypełniłem wniosek, wszystko pięknie ale za niedługo dostaję e-mail " Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia XXXXXXXXX" Myślę sobie ok, może coś źle wypełniłem. Wchodzę zobaczyć status a tam "Odrzucone - rezerwacja". poczekałem dzień, i nadal nic. Mówię pójdę znów do salonu zapytam co się dzieje. Dostałem informację że oni się tym nie zajmują i proszę dzwonić na infolinię. A więc zadzwoniłem, straciłem 20 minut i nadal niczego się nie dowiedziałem bo Pan nie mógł znaleźć mojego wniosku o przeniesienie numeru, nie widnieje w systemie. A więc poprosił mnie żebym znów wypełnił wniosek tylko w tym problem że nie da się wypełnić drugiego bo jeden widnieje już w systemie chociaż nikt z infolinii go nie widzi. Zgłosił mój problem do działu technicznego ale do tej pory nie anulowani tego wniosku. myślałem że przejście do innej sieci funkcjonuje tak jak w innych, idę do salonu daje dowód i mi przenoszą numer.. Ale widocznie coś jest nie tak. Proszę o pomoc i rozwiązanie mojego problemu...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Widzę że założenie tematu pomogło, wniosek anulowali przyszło mi smsem i mogłem drugi złożyć. Teraz zostaje mi tylko czekać, dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z przeniesieniem numeru, olewanie klienta.
@Bojarow jakie numer chcesz przenieś i od jakiego Operatora, bo zaczynasz od końca, ja ostatnio przenosiłem z prepaid od Play do Orange na kartę, wypełniłem na stronie wniosek i poszło bez problemów, jeśli jest zgłoszenie to trzeba czekać, ewentualnie za jakiś czas kontakt z BOK Orange, tu nie przyspieszymy na Forum tego procesu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z przeniesieniem numeru, olewanie klienta.
Chce przenieść numer (XXX-XXX-XXX) z T-mobile, miałem abonament tam ale przeszło mi na kartę po skończeniu umowy. Aktualnie czekam od wtorku na to przeniesienie i z tego co mi na BOK'u powiedzieli żadnego wniosku nie widzą w systemie, a gdy wypełniam formularz od nowa to mi widnieje że mój wniosek jest już złożony..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z przeniesieniem numeru, olewanie klienta.
Po skończeniu cyrografu abonament nie przechodzi automatycznie na kartę tylko nadal jest abo z umową na czas nieokreślony. Aby przejść na kartę po zakończeniu umowy należy złożyć odpowiednią dyspozycje.
Upewnij się jaka masz ofertę w Timo. Jeśli to jednak karta to może ktoś na czacie będzie umiał znaleźć i sprawdzić co się z tym wnioskiem właściwie stało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z przeniesieniem numeru, olewanie klienta.
Mam ofertę na kartę tłumacze, bylem nawet w t - mobile potwierdzić dane i czy na pewno już można numer przenieść. Kolega przeniósł numer w dzień a u mnie jakieś problemy. Proszę mi powiedzieć co mam wybrać na czacie bo co bym nie wybrał kierują mnie linkiem do oferty na kartę..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z przeniesieniem numeru, olewanie klienta.
@Bojarow to skorzystaj z tego linku na kartę, jest poprawnie 😉
---------------------------------------------------------------------------------------
Na zakończenie tematu, warto oznaczyć Pomocny post, jako Rozwiązanie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Widzę że założenie tematu pomogło, wniosek anulowali przyszło mi smsem i mogłem drugi złożyć. Teraz zostaje mi tylko czekać, dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)!