- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj, na tel.kom. z abonamentem, otrzymałem komunikat sms tej treści:"Wykorzystałeś dozwoloną dzienną liczbę doładowań dla usługi Doładowania Konta z Telefonu z Rachunkiem.Spróbuj ponownie jutro". Z przewodnika po ofercie Orange na kartę wysłałem bezpłatny sms pod numer 8088 o treści DOLADUJ 25 XXXXXXXXX(x to kolejne cyfry nr. tel. na kartę). Najpierw jednak był raport doręczenia, kolejno:"Usługa chwilowo niedostępna". Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie" i potem ta dziwna treść. Wysłałem tylko raz, bo chciałem doładować na kwotę 25 zł. Przez MO nie chciałem ruszać środków z konta, tylko żeby doliczono do kolejnej faktury. Co mam robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli wykonywałeś już doładowanie numer na kartę z telefonu z rachunkiem (dotyczy wszystkich numerów na kartę i też numerów na wspólnym rachunku), to poczekaj do jutra.
Jeśli nie robiłeś tego, to zgłoś to na BOK przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli wykonywałeś już doładowanie numer na kartę z telefonu z rachunkiem (dotyczy wszystkich numerów na kartę i też numerów na wspólnym rachunku), to poczekaj do jutra.
Jeśli nie robiłeś tego, to zgłoś to na BOK przez mój Orange/obsługa/zgłoś sprawę lub na czacie.