Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Witam, mam problem ze starterem "Wybierz swój numer". Po wlozeniu karty sim do telefonu pojawia sie komunikat "Witaj w aplikacji Wybierz swoj numer". Po wcisnieciu "OK" telefon probuje automatycznie wyslac sms i wyswietla sie komunikat "Sending text message". Dzieje sie to wielokrotnie a w tle jednoczesnie przychodza smsy z odpowiedzia, ze "SMS nie zostal wyslany. Musisz najpierw zarejestrowac numer. Zapraszamy do salonu ...". Nie jest to moja pierwsza karta sim z "Wybierz swoj numer" i wczesniej dzialalo wszystko prawidlowo, tzn. pojawialo sie menu z wyborem numeru, statusu i akceptacji. Nie wyglada to rowniez na wine pojedynczego startera bo sprawdzalem na innym i jest tak samo, czyli po wstepnym komunikacie, proba wyslania sms i smsy zwrotne o rejestracji. Czy to jakas chwilowa awaria w sieci?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7987
  • 150

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Zgłoś na CZACIE do Obsługi Klienta, mają możliwość przekazania informacji do odpowiednich ludzi Emotikon: Szczęśliwy

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

33 ODPOW. 33

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7987
  • 150

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Ale wybierz swój numer nie jest w formie SMSów - W przypadku telefonów nieobsługujących standardu STK po kilku minutach od włożenia karty do telefonu uruchomi się serwis USSD.

 

Info - Orange.pl


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Wiem, nie w tym problem, mialem juz takie startery kilka razy i wczesniej wszystko dzialalo prawidlowo. Normalnie po pojawieniu sie informacji "Witaj w aplikacji Wybierz swoj numer" i wcisnieciu OK, wysylal sie automatyczny sms (po prostu wyswietla sie komunikat "Sending text message" a co tam sie dokladnie dzieje to nie wiem) i telefon po jakims czasie pokazywal menu aplikacji, w ktorym byly mozliwosci wybrania numeru, zobaczenie statusu, itd. Teraz natomiast w ogole nie dochodzi do wyswietlenia menu tylk jakby zawieszalo sie na tym automatycznym wysylaniu sms'a a w tle przychodza smsy zwrotne z sieci, ze "SMS nie zostal wyslany. Musisz najpierw zarejestrowac numer. Zapraszamy do salonu ...".

 

Starter, o ktorym pisze wyglada tak jak na tym zdjeciu:

 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7987
  • 150

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

  • Sprawdź jeszcze kod *660*# 

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Nie jestem w stanie. Po wyswietleniu komunikatu "Witamy w aplikacji wybierz swoj numer" i wcisnieciu OK telefon zaczyna wysylac non-stop smsy, o ktorych pisalem i to samo sie dzieje gdy po wyswietleniu powyzszego komunikatu wybiore "back". Po wlozeniu karty do tabletu dzieje sie podobnie wiec nie wyglada to na wine telefonu.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7987
  • 150

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

@User1283, a jaka była ważność startera ??


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Sprawdzalem na 2 roznych. Jeden do 31.12.2017 a drugi do 31.12.2019. Efekt ten sam. Kilka tygodni temu korzystalem ze startera z data waznosci do 21.12.2017 i nie bylo zadnych problemow. Wyglada to na jakas awarie systemu, tylko chcialbym sie upewnic.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7987
  • 150

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Dopytaj jutro na czacie, podasz PUK i zweryfikują to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Mam w tej chwili dokładnie ten sam problem. To chyba jakaś awaria systemu wybierania numeru. 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Problem ze starterem "Wybierz swój numer"

Odświeżam temat. Nadal po uruchomieniu komórki pojawia się "Wybierz swój numer", po wybraniu OK, pojawia się "Sending a message" i na tym koniec. Kiedy to zostanie naprawione?