- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
Mam trzy numery, które chcę przenieść do Orange Free na kartę. Numery te wcześniej były w Orange w ofercie abonamentowej, a od prawie 4 lat są w sieci Plus w ofercie na kartę. Co do dwóch numerów bez problemu złożyłem wniosek na stronie internetowej Orange. Natomiast mam problem z trzecim numerem, gdyż nie można złożyć wniosku o przeniesienie. Po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu SMS otrzymuję niezgodny z prawdą komunikat: "Podany numer jest w sieci Orange".
Co ciekawe, na podstronie Orange służącej do sprawdzenia w jakiej sieci jest dany numer pokazuje poprawnie, że w sieci Plus.
Zgłosiłem sprawę w BOK Orange, ale czas rozpatrzenia zgłoszenia technicznego może trwać nawet do 30 dni.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy istnieje możliwość przeniesienia numeru w jakimś innym trybie, by "ominąć" ten błąd?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
Może zainteresuję Cię super oferta w aplikacji https://flex.orange.pl/
- Subskrypcja, czyli elastycznie i bez umowy
- Przenosisz numer lub wybierasz nowy w aplikacji
- Bez kolejek w salonie i czekania na infolinii
- Superpakiety, w tym 30 GB za 30 zł mies., a do tego piszesz i dzwonisz bez limitu
- Polecaj i zarabiaj: 70 zł dla Ciebie, 30 zł dla znajomego
A teraz z kodem WIOSNA21 masz dowolny Plan ze zniżką 50% przez trzy miesiące. 😊
Co do samego przeniesienia numeru, tutaj potrzebna jest pomoc techniczna od zaplecza. Zgłoszenia najczęściej są rozpatrywane w ciągu kilku dni, chyba że przypadek będzie wymagał więcej czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
@Łukasz_ skoro numery były wcześniej w Orange, to gdzieś w dokumentach po prostu 2 zostały odhaczone jako przeniesione a jeden nie i pozostał, takie błędy się zdarzają, teraz potrzeba trochę czasu na odkręcenie tego, podali do 30 dni ale może ogarną to szybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
@Łukasz_ wygląda, że numer nie został prawidłowo zwolniony przez Orange jak był przenoszony do Plusa. Coś zostało w systemie i bez zgłoszenia na infolinii lub czacie nie będzie można przenieść numeru. Musi być zakończone przenoszenie. Technicy powinni ten problem rozwiązać, ale to potrzeb niestety czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
Dziękuję za odpowiedzi.
Pozostaje zatem czekać na rozpatrzenie zgłoszenia technicznego.
Chciałem przenieść wszystkie numery przed świętami, ale trudno, nie uda się, a kurier będzie zatem musiał dwa razy się do mnie z przesyłkami pofatygować 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
@Łukasz_ no niestety musisz uzbroić się w cierpliwość, innej możliwości nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
@Łukasz_ można jeszcze sprubować złożyć wniosek o przeniesienie, ale w salonie firmowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
Nadal czekam za rozwiązaniem zgłoszenia technicznego.
Jednak wystąpił kolejny problem - z dwoma numerami, co do których udało się wypełnić wniosek o przeniesienie przez stronę internetową. Wnioski te składałem tydzień temu określając datę przeniesienia na 2 kwietnia i nadal status zamówienia i status przeniesienia numeru to: Złożone. Skontaktowałem się z BOK i otrzymałem informację, że za rozwiązaniem zgłoszenia technicznego należy jeszcze poczekać. Natomiast kurier z kartami SIM oraz dokumentami do podpisu powinien już dawno się zjawić, gdyż wnioski były składane tydzień temu. Dowiedziałem się, że najprawdopodobniej również co do tych dwóch numerów nastąpił jakiś błąd. Pani zasugerowała mi ponowienie wniosków przez Internet, nie dając jednak gwarancji, że przeniesienie będzie skuteczne, lub skorzystanie z przeniesienia w salonie. Zastanawiałem się nad przeniesieniem w salonie i byłem w salonie Orange, lecz spotkałem się z niechęcią dotyczącą przeniesienia numerów na kartę i przedstawieniem oferty abonamentowej, stąd też zdecydowałem się na przeniesienie przez Internet.
Co w takiej sytuacji zrobić? Czy udzielają się może tutaj na forum pracownicy Orange, którzy mogliby w tej sprawie pomóc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem numeru
@Łukasz_ czasami pracownicy Orange zaglądają na forum.
Co do ponownego złożenia wniosku o przeniesienie, to jak obecny nie jest zakończony, to nowego nie ma co składać, bo i tak zakończy się błędem. Trzeba by było anulować obecne przeniesienie, odczekać kilka dni i wtedy ponowić złożenie wniosku o przeniesienie.