- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
Witam, podpisałem umowę z nowym operatorem. Z jednoczesnym wnioskiem o przeniesie dwóch numerów z Orange na kartę do Play. Niestety wnioski są odrzucane przeZ Orange. Otrzymuje od Play informacje o kodzie odmowy: E17 kod 2 numer katalogowy nieaktywny. Pomoc techniczna twierdzi że wnioski do nich nie docierają... Co mogę jeszcze zrobić aby w końcu Orange oddało numery? Dodam że numery są aktywne, mają środki, można z nich korzystać a wszystkie dane są poprawne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
Zweryfikuj, czy numer podany we wniosku jest na pewno poprawny. Może wkradł się jakiś czeski błąd. Możesz podać komunikat jaki pojawia Ci się po wpisaniu kodu *124*# oraz po wysłaniu SMSa o treści "NUMER" pod 80190 (oczywiście ukryj swój nr telefonu)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
Sprawą zajmuje się UKE,toczy się postępowanie, bo Wy niestety umywacie ręce...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
UKE pomogło, Orange dało ciała .. nr zabrane do Play
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z przeniesieniem nr z Orange do Play
a proszę: rzekomo wnioski od nowego operatora ( Play) były błędnie odrzucane przez system Orange