30-01-2018
16:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
16:18
Witam,
byłam w posiadaniu telefonu Apple iPhone 4. Po pewnym czasie rozpoczął się problem. Gdy chciałam wykonać połączenie, telefon nie dopuszczał do jego zrealizowania, po około 1 sekundzie pojawiał się komunikat 'rozmowa zakończona'. Sądziłam, że to problem telefonu, mogłam nieświadomie zmienić coś w ustawieniach. Po zmianie telefonu (na inny iPhone 4) problem pozostał. Wniosek jest jeden: musi to być problem z kartą. Jednak sprawdziłam ustawienia i nie wykryłam nic, co by zaburzyło proces wykonywania połączeń. Wie ktoś z Państwa, w jaki sposób to naprawić? Nie mogę wykonać połączenia nawet na numer *500, zatem nie mam możliwości rozwiązania problemu.
byłam w posiadaniu telefonu Apple iPhone 4. Po pewnym czasie rozpoczął się problem. Gdy chciałam wykonać połączenie, telefon nie dopuszczał do jego zrealizowania, po około 1 sekundzie pojawiał się komunikat 'rozmowa zakończona'. Sądziłam, że to problem telefonu, mogłam nieświadomie zmienić coś w ustawieniach. Po zmianie telefonu (na inny iPhone 4) problem pozostał. Wniosek jest jeden: musi to być problem z kartą. Jednak sprawdziłam ustawienia i nie wykryłam nic, co by zaburzyło proces wykonywania połączeń. Wie ktoś z Państwa, w jaki sposób to naprawić? Nie mogę wykonać połączenia nawet na numer *500, zatem nie mam możliwości rozwiązania problemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
30-01-2018
16:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
16:32
Karta czy abonament ?
Jeśli karta to sprawdź czy nie masz włączonej na stałe blokady prezentacji własnego numeru.
6 ODPOW. 6
30-01-2018
16:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
16:28
Problem z połączeniami.
@olalcyganMożesz sprawdzić kartę w salonie Orange czy nie ma jakiś błędów.
30-01-2018
16:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
16:32
Karta czy abonament ?
Jeśli karta to sprawdź czy nie masz włączonej na stałe blokady prezentacji własnego numeru.
30-01-2018
16:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
16:36
Problem z połączeniami.
W opcji na identyfikację numeru przy połączeniu wychodzącym wybierz ustala sieć.
30-01-2018
17:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
17:03
Problem z połączeniami.
Karta. W takim razie jak to wykonać?
30-01-2018
17:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
17:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-01-2018
17:12
Problem z połączeniami.
Ustawienia --> Telefon --> Pokazywanie mojego numeru --> ON-OFF