Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 12
  • 0

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

Cześć.

Mój mąż i córka otrzymali pakiety startowe Orange i używali ich przez miesiąc. Dziś zainstalowali aplikacje mobilne i stwierdzili, że ich karty SIM są zarejestrowane na zupełnie inne osoby, mimo że paszporty oddali pracownikowi Orange do rejestracji. Co robić? Jak mogą poprawnie ponownie zarejestrować dla siebie karty SIM?

Pakiety startowe zostały odebrane 3 września na warszawskim Dworcu Zachodnim.

 

________________

Temat przeniesiony z kategorii Mój Orange - Rafał

6 ODPOW. 6

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18824
  • 53923
  • 740

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

@OlenaD aby numery zostały przypisany na osobę używającą obecnego numeru, należy udać się do salonu z obecnym właścicielem numeru i przepisać numery na nowego właściciela i jest to płatne. Innej możliwości nie ma.

Jeżeli były by tylko błędy przy rejestracji, a nie inna osoba, to można by było w salonie te dane poprawić. W tym przypadku aby numer był przepisany na osobę korzystającą, musi być właściciel numeru.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 12
  • 0

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

Okazuje się, że w związku z tym, że przy rejestracji kart SIM pracownik Orange z jakiegoś powodu wskazał inne nieznane nam osoby, będziemy musieli zapłacić (za 2 numery)? To smutne, bo to nie nasza wina (((

 

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13517
  • 55272
  • 660

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

@OlenaD  te osoby na które zostały zarejestrowane karty są Ci  znane? 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 12
  • 0

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

Aplikacja mobilna wskazuje, że numery są zarejestrowane na nieznajomych, których nie znamy. Chociaż karty sim musiały być zarejestrowane na mojego męża i córkę, którzy przekazali swoje paszporty pracownikowi Orange po otrzymaniu pakietów startowych.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13517
  • 55272
  • 660

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM

@OlenaD  niestety nic z tym nie zrobisz. Tylko osoba na którą zarejestrowano SIM ma możliwość decydowania. Póki opłacasz  możesz korzystać, ale nic więcej nie załatwisz jako osoba nie związana z rejestracją  karty

Jeszcze jedno: jeśli chcesz, to napisz reklamację na tą sytuację i wyślij do Skierniewic na adres korespondencji Orange. W trybie reklamacyjnym może uznają błąd rejestracji 

Orange Polska S.A.

ul Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1281
  • 3076
  • 31

Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM


@OlenaDnapisał(-a)

Cześć.

Mój mąż i córka otrzymali pakiety startowe Orange i używali ich przez miesiąc. Dziś zainstalowali aplikacje mobilne i stwierdzili, że ich karty SIM są zarejestrowane na zupełnie inne osoby, mimo że paszporty oddali pracownikowi Orange do rejestracji. Co robić? Jak mogą poprawnie ponownie zarejestrować dla siebie karty SIM?

Pakiety startowe zostały odebrane 3 września na warszawskim Dworcu Zachodnim.

 

________________

Temat przeniesiony z kategorii Mój Orange - Rafał


A jakie dane osobowe widniały na formularzu rejestracyjnym? Przecież mąż czy córka taki papier podpisywal/a. Możliwe że aplikacja (Mój Orange?) Pokazuje błędne dane. Weryfikowalas np na infolinii?