- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
Cześć.
Mój mąż i córka otrzymali pakiety startowe Orange i używali ich przez miesiąc. Dziś zainstalowali aplikacje mobilne i stwierdzili, że ich karty SIM są zarejestrowane na zupełnie inne osoby, mimo że paszporty oddali pracownikowi Orange do rejestracji. Co robić? Jak mogą poprawnie ponownie zarejestrować dla siebie karty SIM?
Pakiety startowe zostały odebrane 3 września na warszawskim Dworcu Zachodnim.
________________
Temat przeniesiony z kategorii Mój Orange - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
@OlenaD aby numery zostały przypisany na osobę używającą obecnego numeru, należy udać się do salonu z obecnym właścicielem numeru i przepisać numery na nowego właściciela i jest to płatne. Innej możliwości nie ma.
Jeżeli były by tylko błędy przy rejestracji, a nie inna osoba, to można by było w salonie te dane poprawić. W tym przypadku aby numer był przepisany na osobę korzystającą, musi być właściciel numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
Okazuje się, że w związku z tym, że przy rejestracji kart SIM pracownik Orange z jakiegoś powodu wskazał inne nieznane nam osoby, będziemy musieli zapłacić (za 2 numery)? To smutne, bo to nie nasza wina (((
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
@OlenaD te osoby na które zostały zarejestrowane karty są Ci znane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
Aplikacja mobilna wskazuje, że numery są zarejestrowane na nieznajomych, których nie znamy. Chociaż karty sim musiały być zarejestrowane na mojego męża i córkę, którzy przekazali swoje paszporty pracownikowi Orange po otrzymaniu pakietów startowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
@OlenaD niestety nic z tym nie zrobisz. Tylko osoba na którą zarejestrowano SIM ma możliwość decydowania. Póki opłacasz możesz korzystać, ale nic więcej nie załatwisz jako osoba nie związana z rejestracją karty
Jeszcze jedno: jeśli chcesz, to napisz reklamację na tą sytuację i wyślij do Skierniewic na adres korespondencji Orange. W trybie reklamacyjnym może uznają błąd rejestracji
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pracownik Orange wprowadził nieprawidłowe dane podczas rejestracji karty SIM
@OlenaDnapisał(-a)Cześć.
Mój mąż i córka otrzymali pakiety startowe Orange i używali ich przez miesiąc. Dziś zainstalowali aplikacje mobilne i stwierdzili, że ich karty SIM są zarejestrowane na zupełnie inne osoby, mimo że paszporty oddali pracownikowi Orange do rejestracji. Co robić? Jak mogą poprawnie ponownie zarejestrować dla siebie karty SIM?
Pakiety startowe zostały odebrane 3 września na warszawskim Dworcu Zachodnim.
________________
Temat przeniesiony z kategorii Mój Orange - Rafał
A jakie dane osobowe widniały na formularzu rejestracyjnym? Przecież mąż czy córka taki papier podpisywal/a. Możliwe że aplikacja (Mój Orange?) Pokazuje błędne dane. Weryfikowalas np na infolinii?