- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Wystarczy na ten temat likwidacji byłych korzystnych zmian ,porozmawiać z seniorami w rodzinach , żeby poznać ich opinie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
@jan1napisał(-a)Wystarczy na ten temat likwidacji byłych korzystnych zmian ,porozmawiać z seniorami w rodzinach , żeby poznać ich opinie .
A też kiedy zaproponujesz seniorowi dobrą tańszą alternatywę, to oni nie będą z obecnej sieci odchodzić. Zauważyłem że u starszych jest takie trochę większe przywiązanie do sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Moi seniorzy ograniczają się do używania telefonu (jako telefonu - do rozmów). Pod pewnym naciskiem są jeszcze w stanie ogarnąć obrazki jako takie. Można ich namówić na używanie komunikatora, pokazując że w ten sposób mogą filmiki ze swoimi wnukami oglądać regularnie. Ale kwestie interakcji z operatorem, takim czy innym, są całkowicie poza ich zasięgiem. Ja to muszę ogarnąć, i to tak, żeby nic nie musieli robić. Literalnie nic. Ne muszę dodawać, że wobec tego prostota oferty jest dla mnie, zwłaszcza w kontekście seniora, priorytetem absolutnym. Nie miałbym ani czasu ani ochoty na taką gimnastykę, jakiej wymaga OFNK. Tak że w kontekście tych zmian nie mam co ich o nic pytać bo nawet pytania by nie zrozumieli, ani tym bardziej moich intencji jako pytającego.
- « Poprzedni
- Następny »