- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Napiszę krótko - byli LIDEREM rynku w ofercie na kartę! Teraz to totalnie zrypali i zniżyli się poziomem do reszty... Cóż wielka szkoda!... 😓
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Ceny wszystkich usług szybują i logiczne że operator nie będzie dokładać do interesu, rozwój sieci 5G też kosztuje, mnie nie dziwi ta zmiana, zresztą i tak prepaid wychodzi taniej niż abonament, jeśli się zrówna w Orange to zmienię operatora, bez limitu mam do Kwietnia 2025, więc nie narzekam, ba 5G pass też 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
W kwestii 5G pass też są drobne zmiany:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
@jan1napisał(-a)@Windowv2 możesz podać więcej szczegółów do tych zmian , linki ,regulaminy .
tutaj masz link do zmian https://www.orange.pl/omnibook/zmieniamy-regulaminy-uslug-w-orange-na-karte
a https://orange.pl/zobacz/komunikaty wszystkie komunikaty będziesz mieć tutaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Witam i ponawiam moje pytanie , bo widzę że na niewygodne pytania , tutaj na forum nie ma sensownej odpowiedzi . Czy wiadomość SMS , lub korespondencję listową ktoś z was klientów otrzymał w tym temacie zmiany ceny , za minutę rozmowy ? , bo mnie nie poinformowano , a przed chwilą przeczytałem na stronie Orange , że można zrezygnować z usług , przed wejściem obowiązywania podwyżki ! (Tylko jest mały problem , bo ta podwyżka już od dzisiaj obowiązuje) To jak to jest z tymi obowiązujacymi przepisami , dlaczego klienta stawia się przed faktem dokonanym !!!
Pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Tak na poważnie w prepaid wypowiedzenia się nie robi, jak to w abonamencie, jak jakaś zmiana jest, więc po co sms czy listowne powiadomienia....
ja to na bieżąco widzę w aplikacji czy na portalu, ba mam jeszcze 2 sieci inne i też w aplikacji śledzę zmiany, operator to teraz jak mu wygodnie powiadamia, często tylko na portalu, era listów poleconych znikła, tak jak sms, dobrze że jest to forum 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
@jan1 zrezygnować z oferty na kartę możesz w każdej chwili. Żadna umowa nie trzyma Ciebie w tej ofercie. Skoro szykują się kolejne zmiany w ifercie, to już też masz informację w tym temacie, więc możesz zrezygnować i nie akceptować zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Dokładnie, 5G kosztuje i to dużo a za chwilę będzie 5G na 700MHz. Podwyżki były przewidywalne w związku z tym.
Tych co mają karty nie informują bo to nie ma sensu, nie jest to żadna umowa. Płacisz to korzystasz, nie chcesz to przestajesz płacić.
Uważam że nadal oferta na kartę jest dobra, skorzystałem z promocji za 35zł dla nowych i mam ponad 550GB miesięcznie z kumulacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
Informacja jest przekazywana, być może nie do wszystkich, ale jest. Ostatnio konsultanci tłumaczą, że informacje o zmianach są dostępne na stronie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Potężne zmiany w ofercie na kartę!
W październiku był sms odnośnie modyfikacji cenników w związku ze zmianami w prawie telekomunikacyjnym ale to chyba było u wszystkich operatorów więc nie wiem czy to o to konkretnie chodzi.
A co do 5G, u zielonych i fioletowych mój telefon jest w ofercie i "zgodnych urządzeniach", a u pomarańczowych nie, więc ten tego. Trzeba chyba zacząć zużywać te zgromadzone GB...