- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet internetowy
Jak to jest możliwe że nie mam pakietu internetowego ktory co miesiąc się odnawial automatycznie a z konta zniknęło mi 5p zł 😱😱😱😱na stronie Orange nie mogę zalogować się do s w ojego konta, wpisując hasło wychodzi info podany użytkownik nie istnieje!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet internetowy
@Lew049 co to był za pakiet odnawiany co miesiąc? Ostatnio nastąpiło trochę zmian w ofercie na kartę, więc ten pakiet mógł zostać wycofany z oferty lub mogło być za mało środków na koncie, aby pakiet się odnowił automatycznie.
Czy masz założone blokady na usługi wysokopłatne? Będzie można w tedy wyeliminować ewentualne pobranie z konta 5 PLN.
Najlepiej sprawę dało by się załatwić dzwoniąc na infolinię BOK: 510 100 100 lub pisząc na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Nie wiem jak w sylwestra i nowy rok pracuje infolinia. Podejrzewam, że do czwartku może nie dać się nic załatwić. Czat jest raczej jest nie czynny do czwartku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet internetowy
Działają połączenia wychodzące ? masz aktywny numer ?