Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet internetowy


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Pakiet internetowy

Jak to jest możliwe że nie mam pakietu internetowego ktory co miesiąc się odnawial automatycznie a z konta zniknęło mi 5p zł 😱😱😱😱na stronie Orange nie mogę zalogować się do s w ojego konta, wpisując hasło wychodzi info podany użytkownik nie istnieje!!!! 

2 ODPOW. 2
Highlighted

Poziom 32, Ekspert
  • 4427
  • 8408
  • 99

Pakiet internetowy

@Lew049 co to był za pakiet odnawiany co miesiąc? Ostatnio nastąpiło trochę zmian w ofercie na kartę, więc ten pakiet mógł zostać wycofany z oferty lub mogło być za mało środków na koncie, aby pakiet się odnowił automatycznie.

Czy masz założone blokady na usługi wysokopłatne? Będzie można w tedy wyeliminować ewentualne pobranie z konta 5 PLN.

Najlepiej sprawę dało by się załatwić dzwoniąc na infolinię BOK: 510 100 100 lub pisząc na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

Nie wiem jak w sylwestra i nowy rok pracuje infolinia. Podejrzewam, że do czwartku może nie dać się nic załatwić. Czat jest raczej jest nie czynny do czwartku. 

Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2015
  • 1770
  • 81

Pakiet internetowy

Działają połączenia wychodzące ? masz aktywny numer ?