Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet 120 minut

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Pakiet 120 minut


@zbigniewwnapisał(-a)

@wscieklaewkapisaliśmy jakiś czas temu w podobnym temacie założonym przez Ciebie o braku widoczności tego pakietu w Nowym MO. Zgłaszałaś to jak Ci sugerowałem? Otrzymałaś może jakąś odpowiedź?


O kurka wodna 😞 zapomniałam zgłosić @zbignieww i teraz to mi jest bardzo nie fajnie z tego powodu ;(

Jutro raczej nie będę mogła tego zrobić ( chyba że czas mi na to pozwoli ) ale jeśli będę w stanie to na pewno zadzwonię do BOK we wtorek.

Alem narobiła zadymki - przepraszam.Emotikon: sfrustrowany


Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 883
  • 43

Pakiet 120 minut

Oj tam, oj tam, już tak się nie zadręczaj. Jest problem, to trzeba o nim pisać, więc nie masz za co przepraszać 🙂

 

Niestety tutaj nikt więcej nie pomoże, dlatego zostaje zgłoszenie tego gdzie trzeba.


Poziom 20, Pasjonat
  • 321
  • 340
  • 2

Pakiet 120 minut

Niestety orange "utrudnia" życie klientom na kartę mającym, jak to oni nazywają, ofertę "archiwalną"...

Np. takie SMART na kartę - niech mi ktoś wskaże regulamin w temacie bonusów neta za doładowanie w tej taryfie 🙂

Na poniższej stronie odnośnik "Cenniki i regulaminy" oczywiście jest, a co!, ale nic nie otwiera! 😛

https://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003784071,title,Orange-Smart-,article.html?search=active&qu...

 


Zespół Nasz Orange
  • 2169
  • 4916
  • 55

Poziom 20, Pasjonat
  • 321
  • 340
  • 2

Pakiet 120 minut


@Wojciechnapisał(-a)

@piotrKawiory, mi tam działa: https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/27429/140c2e3d-8e92-4983-8c14-b4e0dc8563bd.pdf


Drogi kolego - nie o takie bonusy chodzi!!! Zobacz na wskazanej przeze mnie stronie, jakie tam występują 😉


Zespół Nasz Orange
  • 2169
  • 4916
  • 55

Pakiet 120 minut

@piotrKawiory, teraz już wiem. W pierwszej kolejności odnośnik coś mi nie działał, to po staremu przez stronę orange.pl przeszukałem. Obecnie już wiem o jaki Ci chodzi.


Poziom 20, Pasjonat
  • 321
  • 340
  • 2

Pakiet 120 minut

Właśnie cały czas o to chodzi, że ten odnośnik NIE DZIAŁA! W tym cała rzecz, że orange specjalnie (?!) utrudnia dostęp do "archiwalnych" taryf??? Emotikon: Wściekły


Zespół Nasz Orange
  • 2169
  • 4916
  • 55

Pakiet 120 minut

@piotrKawiory, nie. Natomiast nie wiem czy zauważyłeś, ale w artykułach na stronie jest sporo zmian. Tym jest to przede wszystkim spowodowane. Z deugiej strony nie da się wszystkich od razu przygotować na nowo.


Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6057
  • 23

Pakiet 120 minut

Tak jak obiecałam dziś dzwoniłam do BOK, rozmawiałam o problemie z bardzo miłą Panią o ślicznym imieniu, zgłoszenie zostało przyjęte i prawdopodobnie będzie szybko zrealizowane ( dziwne jest to, że ja u siebie aktywacji owego pakietu nie widzę, natomiast u Pani konsultant aktywacja  pakietu 120 minut jest widoczna ) Się pewno znowu jakiś chochlik wkradł do mojego wykazu pakietów - tak myślę 🙂

Miłego dnia @zbignieww


Poziom 20, Pasjonat
  • 196
  • 228
  • 2

Pakiet 120 minut

Pakiet można bez problemu włączyć kodem USSD, bo sama z takowego korzystam. Sam pakiet powinien być nieco zmodyfikowany o nr stacjonarne i zwiększyć powinni ilość minut i byłby idealny, by go mieć co miesiąc aktywny na pogaduchy.