- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
Maila mogę napisać, ale tak czy siak muszę czekać na kuriera. Skoro Orange ciśnie pracowników żeby sprzedawali abo to i nie dziwne że nie chce im się przenosić prepaidów.
A to jest salon firmowy czy ajent? https://salony.orange.pl/pl/orange-bia%C5%82ystok-legionowa-27369
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500 to jest Smart Store, więc powinien być prawdziwy salon Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
No dobrze, ale teraz to już nie będę tam jechać żeby nie marnować czasu znów, zadzwonię i spytam czy mi przeniosą prepaida czy nie. O ile odbiorą telefon, te w galeriach nigdy nie odbierają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
Tak, ale w salonach orginalnych Orange z doświadczenia przenosiłem bez problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500 potwierdzam, w salonach firmowych Orange bez problem można przenieść numer do oferty na kartę. W salonach partnerskich nie chcą przenosić, najczęściej tłumacząc, że nie mają kart SIM. Na blogu Orange rzecznik prasowy Orange podawał, aby na takie salony składać skargę, bo nie mają prawa ani podstaw do odmówienia przeniesienia numer na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500napisał(-a)Tak czytam sobie tutaj: https://www.orange.pl/view/oferta-orange-na-karte
...
Dodatkowo jest dopisek: Promocja trwa do 15.09.2024 r. Czyli to nie jest stała oferta, co będzie po 15.09.2024? Ile wtedy będą kosztowały pakietey i jakie będą?
Mylisz promocje.
Do 15.09.2024 jest promocja NL dla nowo aktywowanych numerów:
Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu za 0 zł na pierwszy miesiąc + ekstra 5400 GB przez rok , która uruchamia z automatu z promocję:
Daje to razem 575GB co miesiąc przy automatycznym odnowieniu przez rok.
Standardowy regulamin cyklicznych NL:
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB
mamy jeszcze możliwość skorzystania z NL na 31 za 15 zł :
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + 15GB na próbę (do odwołania)
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB w 5G na próbę (do odwołania)
W przypadku NL cyklicznego na 31 dni z 5G pass nadal jeszcze można bez opłat aktywować:
2400 GB ekstra przez rok (do 15.09.2024)
4800 GB ekstra przez rok (do 15.09.2024)
5400 GB ekstra przez rok (do 15.09.2024)
Zapewne przynajmniej ta ostania promocja zostanie przedłużona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@ketrasaArturnapisał(-a)@giaur500 potwierdzam, w salonach firmowych Orange bez problem można przenieść numer do oferty na kartę. W salonach partnerskich nie chcą przenosić, najczęściej tłumacząc, że nie mają kart SIM. Na blogu Orange rzecznik prasowy Orange podawał, aby na takie salony składać skargę, bo nie mają prawa ani podstaw do odmówienia przeniesienia numer na kartę.
Poszedłem do tego salonu i faktycznie, wygląda że tym razem sie udało i numer będzie przeniesiony jutro - dostałem już smsa od Orange, a od poprzedniego operatora informację, że wpłynął wniosek o przeniesienie numeru do Orange. No i dali (w zasadzie zapłaciłem za to 5 zł) nowy starter z numerem tymczasowym. Chociaż tak zasadniczo, to nie byli chętni do tego - dopiero gdy im powiedziałem, że infolinia twierdzi że się da to przyznali że no faktycznie się da i możemy spróbować, na początku twierdzili że się nie da.
Ale ciekaw jestem jak skomentujecie to, co było w innym salonie gdzie sie nie udało:
- najpierw prawcownica źle wypełniła wniosek (wpisała złe dane). Z pomocą kolegi poprawiła to (edytowała) i niby ok, ale za chwilę gdy wyszedłem dzwoni do mnie że trzeba wrócić - i kolejny raz wypelnia to od początku
- Pół godziny później znów dostaję telefon, że jednak przeniesienia nie będzie bo coś się nie udało i żebym poszedł do innego salonu bo oni mi numeru nie przeniosą
- Oczywiście dostałem starter, ale dali mi go bez żadnej opłaty i jest to starter bez żadnego numeru tymczasowego, pracownica nic nie słyszała o tym żeby było coś takiego jak startery z numerem tymczasowym
No i poproszono mnie, żebym kiedyś tam przy okazji jeszcze do nich pojechał i oddał im ten starter co mi dali.
No jak dla mnie to rażący brak kompetencji pracowników, czy wy ich tam w ogóle nie szkolicie czy co? I tak w ogóle, dziwi mnie to że jest tu jakieś rozróżnienie czy przenoszę na abonament czy nie. To powinno działać przeciez tak samo - jedno kliknięcie i wszystkie moje dane, które są już u poprzedniego operatora przechodzą do nowego. Gdy przenosi sie na abonament tak właśnie jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange na kartę - pytanie o wielkość pakietu
@giaur500napisał(-a)No jak dla mnie to rażący brak kompetencji pracowników, czy wy ich tam w ogóle nie szkolicie czy co? I tak w ogóle, dziwi mnie to że jest tu jakieś rozróżnienie czy przenoszę na abonament czy nie. To powinno działać przeciez tak samo - jedno kliknięcie i wszystkie moje dane, które są już u poprzedniego operatora przechodzą do nowego. Gdy przenosi sie na abonament tak właśnie jest.
Posiadają osobne aplikacje do przenoszenia abonamentu i karty. System na kartę jest stary i dlatego tak to wygląda. Jest podobno planowana zmiana systemu.
Co do braku kompetencji, no niestety tak to wygląda, zatrudniają niezależnie od predyspozycji. 🙂 Tam nie ma obsługi tylko wciskanie abonamentów.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »