- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
Witam
Posiadam centrale alarmu satel perfecta i dziś razem z instalatorem próbowaliśmy uruchomić na niej kartę orange z taryfą IoT.
Wszystko wykonaliśmy jak na stronie orange, apn ustawiony na "iot", bez użytkownika i hasła.
Próbowaliśmy różnych serwerów DNS - i tych z orange i z googla (8.8.8.8) jednak cały czas pojawiał się błąd logowania.
Karta w telefonie z androidem działa po wpisaniu wyżej wymienionych danych.
Po zmianie taryfy na free i zmianie APN na domyślny (internet/internet/internet) również wszystko działa.
Co może jeszcze być przyczyną
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
@Kowol jaks wersja IP była wpisana: IPv4, czy IPv6? Powinno być IPv4, według informacji zamieszczonej na stronie:
https://www.orange.pl/view/iot-na-karte
Druga sprawa, to niepotrzebnie była zmiana taryfy z IoT. Ponowna aktywacja oferty IoT to dość spory koszt. Trzeba mieć na koncie 30 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
Zdaje sobie z tego sprawę ale chcieliśmy zweryfikować, czy na standardowej taryfie zacznie wszystko działać.
Pytałem instalatora to mówił, że jest to ipv4 (nie było żadnego pola do zmiany ipv4/ipv6)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
@Kowol zweryfikuj adres IP otrzymywany na urządzeniu czy smartfonie po zalogowaniu do sieci. Może urządzenie wymaga IPv4, a z defaultu karta podaje V6?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
Według strony Orange, IoT działa tylko na ipv4, podobnie jak APN "internet" -> działa tylko i wyłącznie na ipv4.
Więc to raczej nie to, bo przy ustawieniu APN na "internet" wszystko działa (dla taryfy free)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
Witam mam podobny problem, czy udało się go rozwiązać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
@ara00Okopałeś wątek z 2023r....
Może podaj więcej szczegółów. Na jakim urządzeniu Ci nie działa? Jakie ustawienia APN wdrożyłeś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
@ara00 oferta IoT jest specyficzna. Chodzi operatorowi o to, aby odseparować mały ruch częstych małych pakietów transmisji danych powtarzanych cyklicznie. Dlatego ustawienia APN są inne.
Na pewno musi być w IPv4. więcej szczegółów ustawień APN znajdziesz na stronie:
https://www.orange.pl/view/iot-na-karte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange IoT - Satel Perfecta - Błąd logowania
Urządzenie to satel perfecta 64m. Wszystko działało prze około 3 miesiące i nagle o 2 w nocy awaria. Karty innych operatorów działają więc sugeruję to błąd w Orange. Ustawienia to tylko apn: iot i nic więcej. W Orange robili diagnostykę i ponowne logowanie kary i bez efektu.