Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

Cześć.

Zetafon (bez miesięcznego zobowiązania), taryfa OFnK. Doładowałem konto kwotą 100 zł, przedłużyło mi ważność konta o 155 dni (doładowałem ostatniego dnia ważności). Równocześnie został mi przyznany bonus Gb za doładowanie. W Mój Orange mam takie info: "Internet: pakiet podstawowy 51,09 Gb" bez podanej daty ważności. Nie zamierzam narazie zbyt aktywnie korzystać z tej karty, natomiast oczywiście jestem świadomy konieczności utrzymywania aktywnego konta zgodnie z umową, więc bedę co 5 miesięcy doładowywał kwotą 100 zł i tym samym chciałbym by niewykorzystany bonus mi się sumował (aż do końca umowy kiedy będę mógł sobie włączyć RWK). Dostrzegłem natomiast pewną rozbieżność: w dniu doładowania konto przedłużyło mi się o 155 dni, a w regulaminie bonusu jego ważność to 150 dni. Przy czym przypominam, że w MO nie mam widocznej informacji o dacie ważności tego bonusu. Czy zatem mam rozumieć, że kolejne doładowanie bedę musiał zrobić mając 5 dni do końca ważności konta by niewykorzystanego bonusu nie stracić? Czy gdybym się zagapił i zrobił to dzień później, to niewykorzystany bonus przepada? Czy to normalne, że u mnie nie widać daty ważności tego bonusu, mimo, że nie jest on tożsamy z ważnością rozmów wychodzących (w zasadzie pierwszy raz mam taką sytuację, kojarzę, że zawsze taka data jest podana). Jest to dosyć uciążliwe samemu pilnować takich dat. No i ostatnie pytanie: co to za końcówka 1,09 Gb? Czy to aby nie stan moich środków (obecnie 115 zł) przeliczony na GB - co by było informacją wprowadzającą w błąd?

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1760
  • 1786
  • 113

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

Mogę potwierdzić, że od dłuższego czasu nie wyświetla się data ważności bonusu. Mieli to naprawić, jadnak poprawy nie widać. To 1.09 GB to tak, jak piszesz, prawdopodobnie kasa z konta przeliczona na MB transferu - jak masz to opisane ? Za 20 gr. sprawdzisz sms ILE na nr 411 stan bonusu - te dane powinny być wiarygodne.

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

[ Edytowane ]

Tak bonus przepada, ale zazwyczaj ma on taki sam termin jak konto główne. Więc....coś jest nie tak w informacjach na Twoim koncie. Zaraz sprawdzę u siebie i tutaj wrócę.

 

EDIT: faktycznie informacje są bardzo pobieżne!!! Trzeba to zgłosić do BOK!!

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

@Konto usunięte Więc to błąd nie tylko u mnie. Z tym terminem ważności to zakładam, że większość osób korzystających z OFnK i z bonusów korzysta również z RWK, tak jest najkorzystniej, jakiej wielkości bonus byśmy nie mieli, to mamy go dzięki temu właściwie bezterminowo i wtedy faktycznie obie daty (ważność konta i bonusu) są identyczne. I pewnie bym nie pisał tego powyższego posta, gdyby nie fakt, że w Zetafonie RWK nie ma, a rozbieżności w datach ważności są i oznacza to, że na chwile obecna jedyną metodą by nie stracić bonusu jest ustawienie "przypomnienia" w telefonie albo zapisanie sobie w naściennym kalendarzu, co zbytnio praktyczne nie jest.

Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

Oho, temat przez cały dzień nie poruszony przez żadnego z pracowników Orange, odpowiedzi brak... albo intensywnie pracują nad przywróceniem w MO daty ważności przy bonusowych pakietach, albo wszysycy na urlopie, albo zamiast "frontem" do klienta mieli mnie dziś w... po drugiej stronie ;>

Poziom 35, Ekspert
  • 3591
  • 4888
  • 129

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

[ Edytowane ]

@Zagee, małe pytanko, czy korzystasz z aplikacji Mój Orange na smartfon? Masz taką możliwość? Sprawdziłeś jakie dane Ci wyświetla? Jeżeli też błędne... to by znaczyło, że trzeba "wywołać" kogoś z zespołu, kto zajmuje się tą aplikacją - @Marta  Emotikon: Mrugający dawno Cię nie "wzywałem".  

 

Update. najczęściej używaną sugestią, jest "zgłoś" problem do BOK, albo opisz szczegóły - swój problem w mailu do moj.orange@orange.com

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

@Misiek62

W aplikacji widzę dokładnie to samo:

Screenshot_2017-03-13-21-36-07.jpg

Jak widzisz wykonywać połączenia mogę jeszcze 152 dni, a bonus jest w tej chwili ważny 147 dni (doładowałem się w piątek) - czego ani w przeglądarce, ani w aplikacji nie widać. No i wciąż pytanie czemu 51,09 GB zamiast 50. Zajrzę tu jutro po pracy, jeśli nadal nie będzie jakiejś odpowiedzi, to zgłoszę tak jak napisałeś.

Poziom 18, Komentator
  • 42
  • 44
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

Ja tylko dodam ,że możesz sprawdzać również kodem *101*01# ,aby nie tracić za każdym razem 20 gr za sms. No chyba ,że nie przeszkadza Ci logowanie za każdym razem do Mój Orange. 

Pracuję w Orange
  • 24
  • 19
  • 1

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

@Zagee, @Misiek62, spieszę z pomocą!

Ogólnie jest tak, że data ważności bonusu jest tożsama z datą ważności konta. Może tak się zdarzyć, że zrobimy doładowanie, które może nie mieć wpływu na bonus (nie dodaje środków albo nie przedłuża ich ważności), ale będzie przedłużało ważność konta.

 

@Zagee, najlepiej będzie jeśli wyślesz mi prywatną wiadomość z numerem telefonu. Postaramy się wtedy bliżej przyjrzeć Twojej sprawie Emotikon: Mrugający

Highlighted
Poziom 15, Komentator
  • 30
  • 10
  • 0

Orange Free - ważność konta, a ważność bonusu po doładowaniu

[ Edytowane ]

Jestem po rozmowie z doradcą/-czynią na czacie w aplikacji MO. W skrócie: potwierdziła, że mój bonus o którym mowa w tym temacie w systemie jest ważny do 12/08/2017, a więc zgodnie z terminem ważności rozmów wychodzących. Na moją uwagę, że regulamin mówi co innego (150 dni), a z jej info wynika 155 dni ważności, zapytała, czy to coś złego, że jest ważny dłużej. Nie, nie jest. Mam nadzieję, że również bezproblemowo włączycie mi bonus za rejestrację po 65 dniach od rejestracji (a nie do 60 dni jak mówi Wasz poglądowy regulamin Emotikon: Szczęśliwy ). Liczę na Waszą konsekwencję, a regulaminy odkładam na półkę obok Tolkiena i mistrza Lema Emotikon: Szczęśliwy

 

@Marta wysłałem Ci swój numer, skoro kwestia daty ważności jest wyjaśniona to poprosił bym Cię tylko o sprawdzenie ilości tych danych 51,09 - czemu taka wartość i czy w tej liczbie nie jest uwzględniony stan środków.