Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Witam!

Proszę o pomoc- pomyłkowo w telefonie na kartę  uruchomiłam usługę "30 dni za darmo - rozmowy i smsy" koszt tej usługi to 30 zł / mc. Gdy zoreintowałam się (dosłownie po kilku minutach) to usługę wyłączyłam przez internet. Czy i kiedy mogę spodziewać się zwrotu pobranych już z konta 30 zł? proszę o odpowiedź.Dzięki

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Niestety w ofercie na kartę nie ma czegoś takiego jak omyłkowe włączenie usług.
No niestety nie ma szans na odzyskanie 😞

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Dzięki, mimo wszystko spróbuję złożyć reklamację, w końcu jest chyba coś takiego jak odstąpienie od umowyEmotikon: sfrustrowany


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

No jest. Ale zwykle rezygnujesz z tego prawa i wyrażasz zgodę na uruchomienie usługi wcześniej.

To jest w regulaminach...


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Nie do końca,

 

  1. Aktywacja pakietów nie stanowi odrębnej umowy, ani jej zmiany. Umowa jest zawierana poprzez aktywację startera. Możliwość korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym także zakup pakietów, jest częścią tej umowy. Odstąpić można natomiast jedynie od umowy.
  2. Gdyby stanowiły odrębną umowę, operator musiałby aktywować pakiety po upływie 14 dni, albo każdorazowo żądać jednoznacznego zrzeczenia się tego prawa do konsumentu, w celu szybszego świadczenia usług (treści cyfrowe). To nie byłoby zbyt korzystne, prawa? 🙂
  3. Środki zgromadzone na koncie abonenta na kartę, są prezentowane w formie złotówek, ale czy nimi są? Oczywiście nie. Są to jednostki taryfowe, prezentowane w formie złotówek, dla uproszczenia. Równie dobrze mogibyśmy po doładowaniu za 100 zł, dostawać np. 5000 e-pomarańczek, i to nimi płacić za usługi. Czy byłoby lepiej? Nie - ani dla operatora, ani dla klienta. A już na pewno nie dla doradców 🙂

 

Niezależnie od tego, że nie ma prawa do ostąpienia od zakupu pakietu, nie ma żadnych przeszkód, aby złożyć reklamację, co też uczyniłaś 🙂

Jeśli nie popełniałaś takich błedów w przeszłości, to wszystko jest możliwe 🙂 Nie martw się na zapas, ale pamiętaj, że szansa na pozytywne rozpatrzynie reklamacji nie jest jakaś wielka 🙂

PS. Jeśli do poniedziałku, nie rozpatrzą Twojej reklamacji, zawsze możesz wejść na czata w dni robocze od 7 do 21:30 🙂 Sprawdzą sytuację, i jeśli będzie to możliwe, na pewno postarają się pomóc od ręki 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Czy mogę sobie aktywować pakiet, wykorzystać i za 2 dni zadzwonić że zrobiłem to przez pomyłkę?

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. Pytająca wskazała, że wyłączyła pakiet bardzo szybko po jego omyłkowym włączeniu. Nie wiemy jak doszło do tej pomyłki (choć mam swój typ). Oczywiście, w takiej sytuacji, nawet jeśli nic z niego wykorzystała, są 2 zasady:

 

1. Opłata za pakiet jest pobierana z góry za cały okres ważności
2. W wypadku wyłączenia pakietu przed końcem ważności, niewykorzystane środki przepadają i nie są zwracane w żadnej formie.

 

Ale każda sytuacja jest inna. Ja mam taką zasadę - nic z góry nie zakładam. I staram się do niej stosować. 🙂
Skoro złożyła reklamację, niech poczeka na odpowiedź albo wejdzie na czata - w życiu są tylko dwie rzeczy pewne, i żadną z nich nie jest odpowiedź na reklamację 😉


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Witam ponownie!

Problem rozwiązany, dziś (po ok.12 godz. od zaistnienia problemu) środki wróciły na swoje miejsce.Emotikon: Bardzo szczęśliwy Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.

A problem wziął się stąd, że nie byłam w stanie zamknąć sms-a, musiałam wybrać " o.k. "; co spowodowało wysłanie zgody na włączenie usługi, (aparat dośc stary, dawno nie używany ). Ale wszystko już o.k. pozdrawiam forumowiczów.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Omyłkowo włączona usługa, zwrot środków

Właśnie tak podejrzewałem, i stąd moje przeczucie, że sprawę uda się pozytywnie załatwić  🙂

PS. Aby więcej nie otrzymywać takich komunikatów, należy wycofać zgody marketingowe. W tym celu, proponowałbym kontakt z czatem lub infolinią, albo napisanie zgłoszenia w Moim orange, że prosisz o wycofanie wszystkich zgód marketingowych.