- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
mam telefon w ofercie bez limitu, wprowadziłem numer telefonu w 1 kroku, następnie wybrałem opcję doładowania "1 rok za 360 zł Rozmowy, SMSy i MMS-y bez limitu + 1 TB", gdzie cyt. "wybierz doładowanie, które automatycznie włączy usługę Bez limitu dla numeru xxx".
Na koncie mam 180GB internetu zamiast obiecanego 1TB,
Konsultantka z którą rozmawiałem nie widzi problemu, ponieważ jak mówi "w ofercie bez limitu opcja 1TB nie jest dostępna". Jak mówiłem lista dostępnych opcji wyświetla się po wprowadzeniu numeru telefonu, więc jest przypisana do tego konkretnego numeru.
Mają Państwo ewidentny błąd w ofercie na stronie, a ja pomimo chęci ugody zostałem bezczelnie potraktowany bez żadnego zainteresowania pomocą z Państwa strony.
EDIT: pomimo opinii konsultantki że nic się nie da w tej sprawie zrobić i każdy konsultant powie to samo, za 3 prośbą o złożenie reklamacji wprowadziła do systemu. Pani z działu reklamacji rozwiązała problem
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skopiuj w/w tekst i złóż oficjalną reklamację np. na czacie. Wg opisu masz rację. Tu tylko forum użytkowników jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skopiuj w/w tekst i złóż oficjalną reklamację np. na czacie. Wg opisu masz rację. Tu tylko forum użytkowników jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś