- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam starą kartę i zgubiłem gdzieś kod PUK. Kiedy dzwonię do Biura Obsługi Klienta w tej sprawie, do rozmowy nie dochodzi, ponieważ automat wymaga ode mnie podania 6-ciu ostatnich liczb kodu PUK, a ja właśnie kod PUK chcę odzyskać, paranoja... Jak mogę szybko odzyskać ten kod?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Udało się. Zadzwoniłem z innego numeru do Biura Obsługi Klienta, z SIM, której PUK akurat miałem i udało mi się połączyć pomimo komunikatu "Podany kod PUK jest nieprawidłowy". Oznaczam jako rozwiązane, dziękuję za udzieloną pomoc, jakkolwiek poradziłem sobie akurat tym razem sam 🙂
Dopisane przez moderatora: Szczegóły jak odzyskać kod PUK tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/kod-puk#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odzyskanie PUK
Próbowałem, wyskakuje jakiś błąd. Kiedy wchodzę w odnośnik Uzyskaj kod PUK, strona przekierowuje mnie do logowania na stronie "https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie" - wpisuję swój login i hasło i dostaję komunikat Wystąpił nieznany błąd podczas logowania. Mogę normalnie zalogować się poprzez orange.pl, znajduję:
Jak odzyskać kod PUK?
w ofercie na kartę
Zadzwoń pod numer *100 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz)
A kiedy dzwonię na podany numer, do rozmowy nawet nie dochodzi, bo automat, zanim mnie połączy z konsultantem, wymaga żebym podał 6 ostatnich cyfr numeru PUK. Jak, skoro go zgubiłem, chcę odzyskać i właśnie w tej sprawie dzwonię?... Napisałem w tej sprawie maila do bok@orange.pl, dostałem maila zwrotnego, że przyjęli zgłoszenie i zrealizują tę sprawę w ciągu 7 dni, tylko że ja potrzebuję to załatwić już teraz i szybko, bo 1 stycznia muszę wykonać operację, która wymaga ode mnie kodu PUK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odzyskanie PUK
Bucek napisał(-a):Próbowałem, wyskakuje jakiś błąd. Kiedy wchodzę w odnośnik Uzyskaj kod PUK, strona przekierowuje mnie do logowania na stronie "https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie" - wpisuję swój login i hasło i dostaję komunikat Wystąpił nieznany błąd podczas logowania. Mogę normalnie zalogować się poprzez orange.pl, znajduję:
Jak odzyskać kod PUK?
w ofercie na kartę
Zadzwoń pod numer *100 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz)
A kiedy dzwonię na podany numer, do rozmowy nawet nie dochodzi, bo automat, zanim mnie połączy z konsultantem, wymaga żebym podał 6 ostatnich cyfr numeru PUK. Jak, skoro go zgubiłem, chcę odzyskać i właśnie w tej sprawie dzwonię?... Napisałem w tej sprawie maila do bok@orange.pl, dostałem maila zwrotnego, że przyjęli zgłoszenie i zrealizują tę sprawę w ciągu 7 dni, tylko że ja potrzebuję to załatwić już teraz i szybko, bo 1 stycznia muszę wykonać operację, która wymaga ode mnie kodu PUK.
@BucekNa tej stronie podanej przez ciebie pisuje się adres e-mail zamiast numeru telefonu
A zobacz to https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odzyskanie PUK
Próbowałem dwóch opcji przy logowaniu - nie działa ani z numerem telefonu, ani z adresem e-mail, prawdopodobnie odnośnik ten dotyczy tylko oferty na abonament, ja posiadam ofertę na kartę. Link, który mi podałeś przekierowuje mnie na stronę Orange, dostaję komunikat: "jesteś już zalogowany jako: (mój nick) -> przejdź na stronę główną" i wracam do puntu wyjścia. Na maila od BOK dalej czekam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odzyskanie PUK
@BucekMasz dwa wyjścia podejść do Salonu Orange i wymienia ci od ręki lub tego https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przez-SMS/ta-...
Na kontakt z BOK nie licz ze ci odpowiedzą do 1 stycznia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Udało się. Zadzwoniłem z innego numeru do Biura Obsługi Klienta, z SIM, której PUK akurat miałem i udało mi się połączyć pomimo komunikatu "Podany kod PUK jest nieprawidłowy". Oznaczam jako rozwiązane, dziękuję za udzieloną pomoc, jakkolwiek poradziłem sobie akurat tym razem sam 🙂
Dopisane przez moderatora: Szczegóły jak odzyskać kod PUK tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/kod-puk#