- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Wątek został wyodrębniony z tematu Samodzielna wymiana karty SIM przy użyciu startera prepaid - Moderator Wiktor ◄
Podpinam się do tematu . Wysłałem już owy Kod Puk ( nie jestem pewny czy jest prawidłowy , ale wydaje mi się żę tak ) i nie dostaję żadnej odpowiedzi od automatu czy prawidłowy czy nie, nic cisza . Czas który czekam to jakieś 2 godziny . Co robić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam , finalnie udało się 🙂 . Problem był tego typu, że nie obyło się niestety bez pomocy technicznej . Na szczęście dzięki miłej i jakże sprawnej pomocy przy użyciu chatu w Mój Orange udało się rozwiązać problem . Także podsumowanie - Gdyby komukolwiek przytrafiło się , że nie otrzymują zwrotnej odpowiedzi od automatu dobrym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pomocą techniczną ,prawdopodobnie sprawa w takim przypadku zostanie zgłoszona do problemów technicznych i problem zostanie rozwiązany 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
W weekendy bywają czasem prowadzone prace na systemach Orange. Sugerowałbym spróbować jutro po 9.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
Dziękuję za jakże szybką odpowiedź. Spróbuję jutro i napiszę co i jak . Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam , finalnie udało się 🙂 . Problem był tego typu, że nie obyło się niestety bez pomocy technicznej . Na szczęście dzięki miłej i jakże sprawnej pomocy przy użyciu chatu w Mój Orange udało się rozwiązać problem . Także podsumowanie - Gdyby komukolwiek przytrafiło się , że nie otrzymują zwrotnej odpowiedzi od automatu dobrym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pomocą techniczną ,prawdopodobnie sprawa w takim przypadku zostanie zgłoszona do problemów technicznych i problem zostanie rozwiązany 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
@LipsonJak miałem usługi w Orange wolałem zgłosić problem do BOK niż na forum
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
@Anonim hmm zgadza się lecz BOK jest czynny w dni robocze jak mniemam a ja potrzebowałem uzyskać wskazówki i rady w Niedzielę 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
@Lipson, fajnie, że udało się szybko i sprawnie rozwiązać Twój problem 😄
W weekendy pomoc możesz uzyskać na Infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczekiwanie na SMS-a zwrotnego przy wymianie karty SIM za pomocą startera
rozważ jeszcze na koniec taką rzecz:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »