Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

Witam. W dniu 06.03.2021  doładowałem konto na kwotę 25 złotych, ale nie nastąpiła automatyczna aktywacja cyklicznej usługi rozmowy i SMS bez limitu + pakiet GB za 25 złotych. O 11:30 07.03.2021 r. najpierw spróbowałem rozwiązać problem techniczny za pomocą czatu, ale sztuczna inteligencja mnie nie pomogła bez możliwości kontaktu przez czat z pracownikiem Orange. Dalej o 11:44 07.03.2021 zadzwoniłem pod numer Orange 510 100 100, i czekałem przez 14 min. 51 s na kontakt z pracownikiem Orange, ale tak i nie doczekałem się rozmowy z konsultantem – nikt nie odpowiedział.

Z konta głównego zostało spisano za rozmowę z sztuczną inteligencją bez rozwiązania problemu 1,5 zł przy obecności na koncie promocyjnym 5 zł.

Jestem klientem Orange od 5 lat i to był mój pierwszy kontakt z infolinią 510 100 100. Myślałem, że pieniądze będą spisane z konta promocyjnego, bo według regulaminu https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997215/4090296806.pdf oraz informacji na stronie https://www.orange.pl/omnibook/konto-promocyjne-w-ofercie-na-karte#dla-klienta#brak#czym-jest-konto-... napisano, że konto promocyjne można wykorzystać na połączenia z numerem Orange. Numer 510 100 100 właśnie jest numerem komórkowym Orange, który według regulaminu nie należy do specjalnych https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1997215/4090296836.pdf oraz na stronie internetowej kontaktu napisano - zgodnie z cennikiem operatora i nie podano żadnej informacji, że to jest numer specjalny. Jako klient mam nadzieję na pozytywną rozpatrzenie mojej sprawy, z powodu braku rozmowy z żywym człowiekiem podczas oczekiwania przez prawie 15 minut oraz braku żadnej informacji, że na rozmowę z infolinią nie można skorzystać ze środków na koncie promocyjnym.

9 ODPOW. 9

Poziom 35, Ekspert
  • 4158
  • 8424
  • 122

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

@Dr_Stanisław Wiem, że to małe pocieszenie, ale ze sztuczną inteligencją trzeba postępować "inteligentnie". Trzeba ukierunkować rozmowę na tematy sprzedażowe ( u mnie pomogło) i powinno połączyć z doradcą. 


Poziom 36, Guru *
  • 6161
  • 10843
  • 190

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

@Dr_Stanisław  numer BOK 510 100 100 nie należy do numerów specjalnych, ale opłata za połączenie z nim jest ujęta w cenniku i regulaminie prepaid, tak szczerze to taniej wychodzi to połączenie niż w abonamencie, przy następnym połączeniu z 510100100 możesz poprosić o zwrot kosztów połączenia, co do konta promocyjnego, nie niestety numer 510100100 nie jest z niego rozliczany, zresztą co idzie z tego konta rozliczyć jest w linku co dałeś, stan aktualny usług można sprawdzić w aplikacji i na portalu www Mój Orange, czasem jest lekka zwłoka w aktywacji, jednak jeśli są środki na koncie głównym wystarczające, to aktywuje się prawie natychmiast.


Poziom 37, Guru **
  • 10382
  • 17719
  • 353

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

@Dr_Stanisław zakładam, że nie korzystałeś z kredytu i cała kwota doładowania 25 PLN została na koncie głównym. Czasami na aktywację pakietu potrzeba poczekać, tylko nie można żadnych usług opłacać z konta głównego.

Czasami po dłuższym czasie braku środków na koncie głównym trzeba ponowić aktywację pakietu.

 

Połączenie z infolinią zawsze jest płatne z konta głównego. Pobrana opłata pomniejszyła stan konta głównego, więc trzeba dopłacić, aby aktywować ponownie pakiet.

 

Środki promocyjne dotyczą tylko usług Orange, połączenia SMS-y, MMS-y internet, ale nie pokrywają połączeń z infolinią.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

Tak, żeby u mnie było tylko konto główne nie byłoby żadnych pytań. W regulaminie prepaid nie napisano, że połączenie z numerem 510 100 100 rozliczane tylko i wyłącznie z konta głównego. I w regulaminie konta promocyjnego nie napisano, że nie można wykorzystać konto promocyjne na opłatę z numerem 510 100 100. Również w regulaminie napisano, że w pierwszej kolei schodzą środki z konta promocyjnego. Z czego logicznie wynika, że opłata powinna była zejść z konta promocyjnego.


Poziom 37, Guru **
  • 10382
  • 17719
  • 353

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

@Dr_Stanisław według cennika na stronie: https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/27409/fbad47c6-31f7-4ab7-b4ac-88866e7c8507.pdf

Połączenie z infolinią *100 lub 510 100 100 jest płatne w ofercie na kartę maksymalnie 1,5 PLN za połączenie i środki są pobierane z kona głównego. Nigdy opłaty za kontakt infolinią nie były pobierane z konta promocyjnego.

Jeżeli nie zgadzasz się z tą informacją, to złóż reklamację. Jestem pewien, że zostanie rozpatrzona negatywnie. Czasami w uzasadnionych przypadkach jest możliwość odzyskania pobranej opłaty za kontakty z infolinią, ale trzeba dobrze uzasadnić, aby taki zwrot otrzymać.

Zawsze zostaje możliwość dzwonienia od operatora konkurencyjnego. Jak jest pakiet, to koszt połączenia z numerem 510 100 100 jest w cenie pakietu.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 3
  • 5
  • 0

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

Tak, masz rację. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Nieprzyjemnie, że po 20-30 sekundach rozmowy z sztuczną inteligencją przez prawie 15 minut nie udało się porozmawiać z pracownikiem infolinii.


Poziom 37, Guru **
  • 10382
  • 17719
  • 353

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

@Dr_Stanisław tak, to jest wkurzające, a najgorzej, że jak się przebrnie przez sztuczną inteligencję odczeka te kilkanaście minut, to połączenie po około 20 minutach może zostać przerwane.

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej


Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24300
  • 1304

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

Jeśli chce Ci się procesować, to złóż reklamację. Konto promocyjne od kilku lat nie ma regulaminu kiedy wycofano mixy i połączenia stacjonarne do Orange.

Poziom 37, Guru **
  • 10382
  • 17719
  • 353

Nieprawidłowo naliczona opłata z 510 100 100

Uważam, że spieranie się z Orange za 1,5 PLN nie ma sensu. Szkoda czasu i zainwestowanych środków.