- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Drugi raz z rzędu nie wydłużyło mi ważności środków po doładowaniu. Po kontakcie z BOK błąd został poprawiony. Jednak to trochę słabe, żeby po każdym doładowaniu trzeba się było kontaktować z konsultantem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dawno temu, jak pamiętam była kumulacja okresów ważności. Teraz zostaje dotychczasowa ważność jeśli była dłuższa od okresu przedłużenia przypisanego do kwoty doładowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
@Glut jaką kwotą doładowywane było konto, jakim kanałem: apka, kupon z kodem USSD, kupon przez bezpłatny numer?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
@ketrasaArtur blikiem przez apke najpierw 50, po którym pokazała się ważność środków na 31 dni. Po zgłoszeniu Pani z BOK zmieniła na 93 i przeprosiła za błąd. Później za 10 PLN, ale to muszę czekać do jutra na odpowiedź. Dziwne bo wcześniej nie miałem takich problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
@Glut takie płatności są realizowane przez zewnętrzną firmę bluemedia. Może mają awarię. Kilka razy miałem już z nimi problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
@ketrasaArtur kasa dochodziła, wszystko się zgadzało oprócz ważności środków. Jeżeli awaria to już bardziej w Orange i to poważna skoro trwa ponad tydzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
Przy ważności konta 93 dni doładowanie za 10 zł. jej nie zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dawno temu, jak pamiętam była kumulacja okresów ważności. Teraz zostaje dotychczasowa ważność jeśli była dłuższa od okresu przedłużenia przypisanego do kwoty doładowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
@Katani1, a jeśli bym miał np. 10 dni i doładował 2x 50 to dalej będzie tylko 93?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wydłuża ważności środków po doładowaniu.
Tak. Jednorazowo za 100 zł. będzie 155 dni.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »