- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam taką wielką prośbę do automatu *500
Nie nadążam z wpisywaniem kodu doładowującego konto 😞 i wciąż otrzymuję komunikat wpisany kod jest niewłaściwy spróbuj jeszcze raz. no to co mam robić - muszę zaczynać od nowa wpisywać. Czy ten automat nie może trwać trochę dłużej cobym nadążyła za nim i wpisała przynajmniej za trzecim razem należyty kod doładowujący konto ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(
@mabud73 hm a tego to ja nie próbowałam nigdy nie wiedzieć czemu. Zawsze doładowywałam przez *500
Myślisz, że jak wpiszę poprzez kod USDD 125* to mi się nie rozłączy automat? Nie mam dziś drugiej karty to nie spróbuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(
@wscieklaewka @mabud73 dokładnie kod powinien zaczynać się od gwiazdki:
*125*<14 cyfr kodu># zielona słuchawka
edit:
cały czas używam tego sposobu doładowywania lub po przez usługę Dzięki Tobie:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Dzi%C4%99ki-Tobie-do%C5%82adowanie-konta/td-p/162847
Zapomniałem już o połączeniu bezpłatnym *500
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(
To wiem @ketrasaArtur bo na wydruku jest ale nigdy nie wprowadzałam w ten sposób kodu
Mnie chodzi o to by lektor z * 500 dał więcej czasu na doładowywanie konta, a nie pędził jak burza albo wiatr halny 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)
@wscieklaewka w przypadku użycia kodu USSD lub SMS-a nie musisz zmieścić się w ściśle określonym czasie jak podczas połączenia głosowego. Tu możesz wpisywać kod ile czasu chcesz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)
Jak już z 14-cyfrowego kodu to z kumulacją okresu ważności wychodzących SMS na 80400:
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/12479/f1e10a0f-4e67-4e0e-9574-9c7da248fe28.pdf
W opłata Blikiem traktowana jest jak kartą przy ustalaniu miesięcznej opłaty za konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)
O rety 😁 chyba mnie automat *500 posłuchał 🤩, bo już drugi raz doładowuję kartę właśnie w ten sposób
( jak z resztą zawsze ) i mam dużo więcej czasu aby poprawnie i spokojnie bez pośpiechu wprowadzać kod doładowujący 🤪
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)
@wscieklaewka to nie wysłuchanie automatu, tylko Twoja usprawniająca kuracja 😉 Teraz szybciej i sprawniej wprowadzasz kod, dlatego masz wrażenie, że automat dłużej czeka 😄