Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

Mam taką wielką prośbę do automatu *500

Nie nadążam z wpisywaniem kodu doładowującego konto 😞 i wciąż otrzymuję komunikat wpisany kod jest niewłaściwy spróbuj jeszcze raz. Emotikon: zakłopotany no to co mam robić - muszę zaczynać od nowa wpisywać. Czy ten automat nie może trwać trochę dłużej cobym nadążyła za nim i wpisała przynajmniej za trzecim razem należyty kod doładowujący konto ? Emotikon: Smutny

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4503
  • 122

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

@wscieklaewka a nie lepiej doładowywać kodem USSD? *125*kod doładowujący# Emotikon: Mrugający

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4503
  • 122

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

@wscieklaewka a nie lepiej doładowywać kodem USSD? *125*kod doładowujący# Emotikon: Mrugający

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

@mabud73  hm a tego to ja nie próbowałam nigdy nie wiedzieć czemu. Zawsze doładowywałam przez *500

Myślisz, że jak wpiszę poprzez kod USDD 125* to mi się nie rozłączy automat? Nie mam dziś drugiej  karty to nie spróbuję.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9028
  • 14195
  • 276

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

@wscieklaewka @mabud73 dokładnie kod powinien zaczynać się od gwiazdki:

*125*<14 cyfr kodu># zielona słuchawka

 

edit:

cały czas używam tego sposobu doładowywania lub po przez usługę Dzięki Tobie:

https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Dzi%C4%99ki-Tobie-do%C5%82adowanie-konta/td-p/162847

Zapomniałem już o połączeniu bezpłatnym *500 Emotikon: Mrugający

 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę :(

To wiem @ketrasa  bo na wydruku jest ale nigdy nie wprowadzałam w ten sposób kodu Emotikon: Język

Mnie chodzi o to by lektor z * 500 dał więcej czasu na doładowywanie konta, a nie pędził jak burza albo wiatr halny 😞

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9028
  • 14195
  • 276

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)

@wscieklaewka w przypadku użycia kodu USSD lub SMS-a nie musisz zmieścić się w ściśle określonym czasie jak podczas połączenia głosowego. Tu możesz wpisywać kod ile czasu chcesz Emotikon: Mrugający

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 567
  • 756
  • 8

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)

Jak już z 14-cyfrowego kodu to z kumulacją okresu ważności wychodzących SMS na 80400:

https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/12479/f1e10a0f-4e67-4e0e-9574-9c7da248fe28.pdf

W opłata Blikiem traktowana jest jak kartą przy ustalaniu miesięcznej opłaty za konto.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)

O rety 😁 chyba mnie automat *500 posłuchał 🤩, bo już drugi raz doładowuję kartę właśnie w ten sposób

( jak z resztą zawsze ) i mam dużo więcej czasu aby poprawnie i spokojnie bez pośpiechu wprowadzać kod doładowujący 🤪

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9028
  • 14195
  • 276

Nie wiem czy to mogę tu napisać, ale wiem że muszę ;)

@wscieklaewka to nie wysłuchanie automatu, tylko Twoja usprawniająca kuracja 😉 Teraz szybciej i sprawniej wprowadzasz kod, dlatego masz wrażenie, że automat dłużej czeka 😄