- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szanowne Orange i Forumowicze,
Przypadek jaki opiszę to wstyd i hańba, dla Orange, niestety!
W dniu 10 kwietnia doładowałam telefon na kartę określoną kwotą a 4 dni później z samego ranka otrzymałam sms od Orange informujący że mam mniej niż XX zł na koncie. Z ciekawości co sie stało chciałam wejść na stronę i sprawdzić swoje bieżące wykorzystanie, gdyż w tym czasie nie wykonałam żadnego połączenia, wysłałam tylko jakieś 3 smsy i miałam włączony pakiet internetowy. Zwykle bieżące wykorzystanie środków pokazywało się bez problemu, ale w tzw.”Nowym” Mój Orange nie mogłam tego nigdzie odnaleźć. Ponieważ czat również nie działał (!) napisałam mailowo prośbę do BOK o sprawdzenie dlaczego wykaz połączeń jest niewidoczny. Odpowiedź jaką otrzymałam to jest kompromitacja: „W związku z wprowadzaniem nowych funkcjonalności niektóre dane są niedostępne.Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania nowego Mój Orange.” po czym na moje zapytanie kiedy prace zostaną zakończone i czy mogę w takim razie prosić o przesłanie wykazu z tych kilku dni odpowiedź brzmiała że nie wiadomo kiedy prace się zakończą a za wykaz mam zapłacić (!) Kiedy zaprotestowałam i zażądałam usunięcia konta na portalu, bo jak mi dopisaliście -nie można tego aktualnie zrobić samemu , otrzymałam szablonową odpowiedź że moja reklamacja została odrzucona. Przypominam że aby skutecznie prawnie odrzucić reklamację należy odpowiednio to merytorycznie uzasadnić czyli udowodnić bezpodstawność reklamacji. Nic takiego nie nastąpiło, pomimo moich wielokrotnychi maili. Pytanie do Orange: po pierwsze i najważniejsze – dlaczego nie chcecie pomóc w tej sytuacji klientce która jest z Wami od 18 lat? Chcecie jeszcze wyżebrać ode mnie pieniądze za wykaz którzy inni mają za darmo na swoim koncie w portalu, bo mam tego pecha że u mnie coś nie działa? Czy nie działa z mojej winy, czy z Waszej? Dalej - dlaczego nie stosujecie się do przepisów prawa regulujących proces reklamacji – mam na myśli brak merytorycznego uzasadnienia Waszego postepowania, poza odmową w każdej kwestii z jaką się zwróciłam? Czy mam zgłosić do to UKE oraz UOKiK? Prosiłam równiez o kontakt telefoniczny przedstawiciela doradców / managera lub inną osobę na wyższym stanowisku niż klepacz szablonów, który nie wykazuje żadnej chęci pomocy – równiez brak odzewu. Czy to jest według Was dobry sposób na traktowanie klientów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak naprawdę można dostać fragment biliingu za darmo. Jeśli uważasz że coś jest nie tak ze stanem środków, złóż reklamację dotyczącą ich utraty (bez powiązania z serwisem mój Orange). Jeśli operator nie uwzględni reklamacji, tu jest obowiązek udzielania odpowiedzi faktycznej i prawnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Czemu nie zainstalujesz sobie aplikacji Mój Orange ? Tam jest widoczne bieżące wykorzystanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Dzięki za wskazówkę! Nie jestem pewna czy bedzie widoczne 😞 Skoro np. mój brat ma widoczne na portalu bez problemu, a ja nie, to równie dobrze może się okazac że nawet jak zainstaluję sobie aplikację to nic nie da. Nie jest mi to aż tak potrzebne żebym musiała instalować aplikacje która jak wiadomo zajmuje miejsce, wystarczało mi dotychczas korzystanie ze strony w komputerze. A generalnie, chodzi mi też o cały proces obsługi klienta i o to jak zostałam potraktowana w tak błahej przecież sprawie - ciągnie sie prawie od miesiąca, a wystarczyłoby trochę dobrej woli i dawno byłoby po wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Są widoczne. Na portalu tylko na starym koncie Mój Orange dane o bieżącym wykorzystaniu są widoczne, po migracji do Nowego Mój Orange już nie. Problem istnieje od początku NMO. Bilingi na życzenie są płatne, natomiast w regulaminie prepaid nie ma wg mojej wiedzy zapisu o konieczności prezentowania takich danych przez operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Mylisz się - mój brat ma konto na Nowym Orange i bieżące wykorzystanie ma dostępne, na starym nigdy nie miał konta. W regulaminie może nie być takiego zapisu, ale czy uważasz że to oznacza że nie można pomóc zwłaszcza w sytuacji niezależnej ode mnie i przy winie całkowicie po stronie Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Brat loguje się nickiem czy mailem, ma też prepaida ? Co do obsługi zgłoszeń nie będę zabierał głosu. Używam aplikacji MO i widzę, co potrzebuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Loguje się mailem, ma prepaida.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak naprawdę można dostać fragment biliingu za darmo. Jeśli uważasz że coś jest nie tak ze stanem środków, złóż reklamację dotyczącą ich utraty (bez powiązania z serwisem mój Orange). Jeśli operator nie uwzględni reklamacji, tu jest obowiązek udzielania odpowiedzi faktycznej i prawnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Może prościej zwyczajnie zapytać, na co zostały środki wykorzystane? Taką odpowiedź otrzymasz. Najlepiej wyłączyć telefon na 5 minut i ponownie załączyć. Wtedy zazwyczaj prawie od razu się odświeżają dane na stronie i w bieżącym wykorzystaniu (jeżeli się pojawi) będzie można sprawdzić. Sam rachunek szczegółowy jest płatny zgodnie z cennikiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania środków
Którą wersję ma?
- « Poprzedni
- Następny »