- « Poprzedni
- Następny »
listopad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
listopad
Mam przykry problem. Dziś pierwszy raz doładowywałem numer przeniesiony od innego operatora.
Doładowałem przez doladowania.orange.pl . Wybrałem opcję usługa bez limitu i wybrałem pakiet za 31 zł.
Niestety nie aktywował się pakiet i zagapiałem się dopiero teraz zobaczyłem. Co mam teraz zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
listopad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
listopad
@neostrada512 to zgłoszenie na czat, jak napisałem wcześniej, kopiuj tekst i wklej na czat, konsultant to sprawdzi, mają wgląd w konto Mój Orange 😉
21 ODPOW. 21
listopad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
listopad
Nie aktywowało pakietu
A w aplikacji nie pokazuje Ci z jakiej taryfy korzystasz?
listopad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
listopad
Nie aktywowało pakietu
@neostrada512napisał(-a)Wyskakuję błąd ale w aplikacji pokazuję 0zł
Zgłoś problem z kontem na czat Orange, aplikacja też ma czat 😉
Pewnie coś żle poszło, konsultant naprawi to 😉
- « Poprzedni
- Następny »