- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie aktywowało pakietu
@IreneuszCDnapisał(-a)Doładowałem konto kwotą 31zł i aktywowałem pakiet Rozmowy/ SMS/ MMS bez limitu i 15GB na 31 dni za 31zł, usługa nie widoczna na koncie Mój Orange i środków na koncie brak.
Wklej to na czat i tyle 😉
Nie dziwię się konsultantom. Trzeba nieraz dużo samozaparcia, żeby wydobyć o co chodzi reklamującemu.
Dotyczy nr ............................................ .
Dnia 25.11.2022 zrobiłem doładowanie za 31 zł z automatycznym przeznaczeniem kwoty doładowania na jednorazową usługę bez limitu na 31 dni. Nie aktywowało wybranej usługi podczas doładowania.
proszę o (do wyboru):
- zwrot 31 złotych na konto.....
albo
- aktywację usługi, która miała aktywować się automatycznie przy doładowaniu.
i na końcu, prawie zawsze, należy standardowo poprosić o:
Proszę o podanie nr reklamacji.
oraz podziękować lub życzyć miłego dnia lub coś w tym stylu.
Pisze się krótko, zwięzłe i na temat. Nawet lepiej nic nie pisać o pobraniu 31 zł, bo to może zagmatwać sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie aktywowało pakietu
Do reklamacji nie trzeba specjalnych formułek. Wystarczy jak wyżej podane napisać: co zrobiłeś, co nie zadziałało i czego oczekujesz. Nie ma w tym większej filozofii.
- « Poprzedni
- Następny »