Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie aktywowało pakietu

ROZWIĄZANE

Poziom 25, Specjalista
  • 1128
  • 3023
  • 26

Nie aktywowało pakietu


@IreneuszCDnapisał(-a)

Doładowałem konto kwotą 31zł i aktywowałem pakiet Rozmowy/ SMS/ MMS bez limitu i 15GB na 31 dni za 31zł, usługa nie widoczna na koncie Mój Orange i środków na koncie brak.

Wklej to na czat i tyle 😉

 

Nie dziwię się konsultantom. Trzeba nieraz dużo samozaparcia, żeby wydobyć o co chodzi reklamującemu.

 

Dotyczy nr ............................................ .

Dnia  25.11.2022 zrobiłem doładowanie za 31 zł z automatycznym przeznaczeniem kwoty doładowania na jednorazową usługę bez limitu na 31 dni. Nie aktywowało wybranej usługi podczas doładowania.

proszę o (do wyboru):

- zwrot 31 złotych na konto.....

albo

- aktywację usługi, która miała aktywować się automatycznie przy doładowaniu.

 

i na końcu, prawie zawsze, należy standardowo poprosić o:

Proszę o podanie nr reklamacji.

oraz podziękować lub życzyć miłego dnia lub coś w tym stylu.

 

Pisze się krótko, zwięzłe i na temat. Nawet lepiej nic nie pisać o pobraniu 31 zł, bo to może zagmatwać sprawę.

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Nie aktywowało pakietu

Do reklamacji nie trzeba specjalnych formułek. Wystarczy jak wyżej podane napisać: co zrobiłeś, co nie zadziałało i czego oczekujesz. Nie ma w tym większej filozofii.