- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na kartę - SMS z Orange: za 14 dni stracisz możliwość ODBIERANIA połączeń
Sprawdż > Krótkim kodem – wpisz na klawiaturze swojego telefonu: *124*# i zatwierdź słuchawką. W odpowiedzi otrzymasz informację zwrotną o stanie środków i ważności konta (usługa jest bezpłatna).
Zawsze jest opcja czat by wyjaśnić sprawę, to na pewno jakiś błąd na koncie @powerfist .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na kartę - SMS z Orange: za 14 dni stracisz możliwość ODBIERANIA połączeń
@powerfistnapisał(-a)To jest po prostu kpina - konto doładowane za 30zł, włączone Konto ważne rok i co? I jajco - dalej tylko przez 11 kolejnych dni moge odbierać połączenia - chyba podziękuję i przejdę do Virgin. Orange to jakaś kpina...
Sprawdzałeś kodem czy masz na pewno włączone Konto Ważne Rok ? bo nie możesz korzystać z niego mając włączoną usługę Numer bez limitu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@powerfistnapisał(-a)To jest po prostu kpina - konto doładowane za 30zł, włączone Konto ważne rok i co? I jajco - dalej tylko przez 11 kolejnych dni moge odbierać połączenia - chyba podziękuję i przejdę do Virgin. Orange to jakaś kpina...
Ze screena widać, że korzystasz ze starego serwisu Mój Orange, który jest bo jest. Na stronie https://orange.pl/twojekonto/rejestracja możesz załozyć konto w Nowym Mój Orange (wymagany adres e-mail, może cię przenieść na czata, jeśli to będzie konieczne do założenia konta).
Data ważności połączeń odbieranych w starym serwisie Mój Orange może aktualizować się z bardzo dużym opóźnieniem albo nawet nie aktualizowac sie wcale. To jeden z kilku problemów, dla których zdecydowaliśmy się nie wspierać już w ogóle starego serwisu. W rzeczywistości, zapewne termin został prawidłowo przedłużony, co możesz sprawdzić w Nowym mój orange, poprzez kontakt z czatem/infolinią/salonem albo dzwoniąc pod numer *500 i wybierając opcję sprawdzenia stanu i ważności konta (2, a następnie 1 -- ta opcja jest bezpłatna, pozostałe poza doładowaniem konta będą płatne).
Wybacz za nieprawidłowości i zachęcamy do migracji do Nowego Mój Orange. Jestem przekonany, że nowy serwis będzie Ci odpowiadać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na kartę - SMS z Orange: za 14 dni stracisz możliwość ODBIERANIA połączeń
@powerfist, czy udało się rozwiązać problem?
Jeśli tak, to zachęcam do oznaczenia postu, który pomógł w rozwiązaniu.
🎀🦄🐾🤸♀️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na kartę - SMS z Orange: za 14 dni stracisz możliwość ODBIERANIA połączeń
Weszły nowe regulaminy w ofertach na kartę (kilka godzin temu czytałam) i być może masz wyłączone jakieś usługi. Wejdź na mój Orange i sprawdź jakie zmiany nastąpiły. Ale możesz również włączyć sobie usługę "Konto ważne rok" i problem zniknie (SMS o treści: Start na nr 8002). Za SMS nie jest pobierana opłata.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »